Gjest LoisLane Skrevet 20. april 2005 #1 Skrevet 20. april 2005 Tenk deg at du kan reise i tid. Du kan fritt velge om du vil reise til fortiden eller framtiden. Hvilket år vil du reise til?
Samantha Skrevet 20. april 2005 #2 Skrevet 20. april 2005 Eg skulle gjerne vore 18-25 år og levd livets glade dager på 80-talet. (Bombe hæ?! ) Skulle hatt langt og kreppa hår, knallblå augeskygge og masse masse kule kleder. Så skulle eg gått på diskotek og digga "Touch me" kvar helg.
sixx Skrevet 20. april 2005 #3 Skrevet 20. april 2005 Ca. år 2500 f.Kr. for med egne øyne se hvordan de bygde Keops-pyramiden i Egypt.
Pinocchio Skrevet 21. april 2005 #4 Skrevet 21. april 2005 1756. Da ble Mozart født. Da kunne jeg ha sett på alle de flotte damene i chiffon og bulende byster med dertil kledlige hårlokker.. Så skulle jeg ha tjent meg nok daler til å ta meg til London og så Boston eller New York. Tatt mine lange krøller i et flott sort silkebånd og laget verdensbeste hestehale med en kjeldelig hvit åpen skjorte og passe sommerbrun.. Og derfra få oppoleve det ufattelige.. Puste dypt inn, og så starte reisen innover og vestover. 7årskrigen startet det året men det gjør bare den håpløst romantiske drømmen min bare bedre.. Kanskje jeg hadde endt opp som en gammel mann i et indianersamfunn? Gammel mann på hest. En legende lenge før borgerkrigen startet.. White old man on horse.. Skulle ikke forundre meg et sekund!!
Gjest Litjmæ Skrevet 21. april 2005 #5 Skrevet 21. april 2005 Å hjelp, det er da litt mye å velge mellom? Måtte jo ha vært å få opplevd historie da, alt fra hva som skjedde rundt år null til bygging av pyramidene i egypt, mexico, tvillingtårnene i new york, børscrack osv osv... Reoppleve noen fine idrettsøyeblikk hadde vel heller ikke vært så dumt. Og så en tur til steinalderen for å se hvordan de hadde det i grottene sine da... på ordentlig
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #6 Skrevet 21. april 2005 Tyskland på slutten av 1920-tallet, tror jeg. Så kunne jeg i all stillhet tatt reper'n på Adolf før han ble omringet av livvakter og elskerinner.
Gjest Hel Skrevet 21. april 2005 #7 Skrevet 21. april 2005 Tidligere i år så jeg kunne stoppet at forholdet mitt gikk i stykker.
Gjest skindeep Skrevet 21. april 2005 #8 Skrevet 21. april 2005 Det måtte blitt 1900, på en gård! har lest Arvesynd bøkene og kunne tenkt meg å levd på den tiden! Viss ikke da, så måtte det blitt år 0 , for å se om Jesus ble født og hvilke mann han var!
Sheba Skrevet 21. april 2005 #9 Skrevet 21. april 2005 Eg skulle gjerne vore 18-25 år og levd livets glade dager på 80-talet. (Bombe hæ?! ) Skulle hatt langt og kreppa hår, knallblå augeskygge og masse masse kule kleder. Så skulle eg gått på diskotek og digga "Touch me" kvar helg. Been there, done that! (jeg var 20 år i 1987...) Det var faktisk veldig gøy! (selv om jeg aldri hadde kreppa hår..)
Theo Skrevet 21. april 2005 #10 Skrevet 21. april 2005 Jeg ville reist tilbake til en gang i middelalderen.
Gjest Formosiss Skrevet 21. april 2005 #11 Skrevet 21. april 2005 Hm, kan jeg få to stopp? Først ville jeg reist til Italia på romernes tid, jeg ville med egne øyne sett de fantastiske verkene de hadde der; som f.eks. kloakksystemet deres (ja, jeg synes det er fantastisk at de klarte å ha et slik, når folk noen århundrer senere satt over en gren og dreit). Etterpå ville jeg tatt meg en tur til Norge på 1500-tallet.
Sommerfugl Skrevet 21. april 2005 #12 Skrevet 21. april 2005 Det er utrolig mye jeg skulle ha sett! Men det første som slo meg var at jeg ville se hvordan de bygde pyramidene.
sixx Skrevet 21. april 2005 #13 Skrevet 21. april 2005 Det er utrolig mye jeg skulle ha sett! Men det første som slo meg var at jeg ville se hvordan de bygde pyramidene. Har du vært der? Altså sett pyramidene.
Amarone Skrevet 21. april 2005 #14 Skrevet 21. april 2005 Jeg vill til England mot slutten av 1500-tallet. Da ville jeg sett dronning Elizabeth ( og funnet ut om hun faktisk var skallet ), sett et skuespill av Shakespeare, hørt masse fin musikk, og sett på de fine kjolene!
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #15 Skrevet 21. april 2005 Jeg vil gjerne gå 500-1000 år in i framtiden.
Donnie Darko Skrevet 21. april 2005 #16 Skrevet 21. april 2005 Jeg ville prøvd meg frem med først 100 år inn i fremtiden. Hvis ikke starfleet academy fantes da så ville jeg dratt videre.
Gjest ATA ikke innlogget Skrevet 21. april 2005 #17 Skrevet 21. april 2005 Tyskland på slutten av 1920-tallet' date=' tror jeg. Så kunne jeg i all stillhet tatt reper'n på Adolf før han ble omringet av livvakter og elskerinner.[/quote'] Det var jaggu edelmodig tenkt! Kunne blitt med deg som medhjelper!
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #18 Skrevet 21. april 2005 Tenk deg at du kan reise i tid. Du kan fritt velge om du vil reise til fortiden eller framtiden. Hvilket år vil du reise til? Mange epoker...blant annet ville jeg vært tilstede, da Sunniva kom modig og sta, og med et tungt hjerte, til Vestlandet med sine menn, bare jeg visste jeg slapp leve der, være vitne, eller gjenoppleve det, hvis/om det finnes reinkarnasjon... Så jeg har like lyst å svare, at jeg ikke ville reist i tid... Ikke i det hele tatt... Og i alle fall ikke til framtiden... den kommer tidsnok som den gjør... (jeg trur man hadde blitt gal om man visste alt på forhånd... og måtte forholde seg til alle oppgavene og problemene på en og samme tid...) Jo en epoke vil jeg reise tilbake til; den sommerdagen jeg var 23 år, i juli, i nordnorge, enkelt og av forståelige grunna; lå og skravla osv med en av mine beste venner, en hel ettermiddag/kveld/natt... vega
Superlammet Skrevet 21. april 2005 #19 Skrevet 21. april 2005 Jeg ville prøvd meg frem med først 100 år inn i fremtiden. Hvis ikke starfleet academy fantes da så ville jeg dratt videre. Jess, er med på denne, Donnie!
Gjest GreenSky Skrevet 21. april 2005 #20 Skrevet 21. april 2005 Jess, er med på denne, Donnie! Hm, hvorfor så lite? Jeg ville dratt 500 år. Det hadde vært kult, det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå