Gå til innhold

Påskeutfordring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Utfordring: du skal til fjell i påska, på familiehytta, mye folk og liten plass. Hvor/når/hvordan får man lurt seg til litt sex?

Kjør debatt - jeg VET det er mange som trenger gode tips til dette i disse dager

(jeg blir så sjukt kåt av å omgås mannen i ullundertøy, så jeg holder på å revne...)

Anonymkode: 24fce...044

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig stillsex i senga fungerer greit for oss, men her er det ikke så veldig lytt. Er det pappvegger og knirkete senger blir det noe annet. For noen år siden tok vi en avstikker med bilen på vei tilbake fra handletur, kan det være en idé? Hva med å ta på dere ansvaret for påslemiddagen på lørdag, oppfordre alle andre til å komme seg ut på tur og knulle mens lammet godgjør seg i ovnen?

Anonymkode: 73ae3...895

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samme problem her, å se dama i ullundertøy gjør meg gal.

Anonymkode: 95e06...ee6

AnonymBruker
Skrevet

Stille sex i skje... verre er det ikke

Anonymkode: 43761...fe4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må vel være mulig å klare seg noen dager uten å knulle 

Anonymkode: 20e96...cbd

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utfordring: du skal til fjell i påska, på familiehytta, mye folk og liten plass. Hvor/når/hvordan får man lurt seg til litt sex?

Kjør debatt - jeg VET det er mange som trenger gode tips til dette i disse dager

(jeg blir så sjukt kåt av å omgås mannen i ullundertøy, så jeg holder på å revne...)

Musa har vel allerde .......Ja revna.....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må vel være mulig å klare seg noen dager uten å knulle 

Anonymkode: 20e96...cbd

Mulig er det vel, men gøy er det jo ikke

Anonymkode: 7cbc2...2a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hytta vår er lytt og alt knirker. Med tenåringer i hus, så er det ikke så mye liv i hytta tidlig på morgenen. Så vi stod opp tidlig på morgenen, fyrte opp på peisen og peiset på i sofaen på stua. Kappiser vel og merke. Vi rigget opp provisorisk dusj i vedboden og fikk pult litt der også. Så det går fint ann 🙂 Eldstemann ble faktisk unnfanget på hytta, med svigerforeldrene vegg i vegg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hytte men har hatt «stille» sex uten dør og folk i det andre rommet. Vi bare holdt kjeft for det meste, spooning eller reiste oss og han tok meg bakfra mens jeg holdt meg på en vegg. Og ingen hørte oss 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 567df...6c9

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...