Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Solkremen fra i fjor er snart tom, og jeg tenkte å bestille en ny på nett i mellomtiden. Den jeg bruker nå ble kjøpt litt i hui og hast på Normal, og jeg syns den har litt for sterk solkrem-lukt og har ikke helt den fuktighetsgivende funksjonen jeg ønsker meg. Det er Hello sunshine. 

Har dere noen tips til gode solkremer som kanskje kan passe inn i mine kriterier?

Ønsker ikke en som er oljete og blir klissete på huden. Den bør tørke inn raskt. Bør heller ikke ha sterk solkrem-lukt. Ikke "farge av" på klær. Helst ikke spray, men hvis den er veldig god kan jeg vurdere det.

Vil gjerne ha en som gir fuktighet til huden og litt glød. Solfaktor - helst rundt 20-30, men gjør ikke noe om den er sterkere. 15 funker også. 

Pris har ikke så veldig mye å si, men jeg ser for meg at 200-ish er øvre sjikte.

Anonymkode: c1d0c...c9c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er kombinasjonen jeg sverger til, moussen til kroppen og den andre til ansiktet. 

Moussen er enkel å påføre, og er vannfast og ikke klissete. Den til ansiktet er mattifying + høy faktor, så man får både beskyttelse og ikke "solkremtryne".

20190416_134202.jpg

Anonymkode: b874c...73c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker godt piz buin. Synes den lukter behagelig, trekker raskt inn og gir ikke merker på klær. Og ikke minst gir den god og langvarig beskyttelse, noe som er viktig for meg med min lyse hud. Bli solbrent omtrent bare av å kikke ut av vinduet :ler: 

Anonymkode: 341bc...c72

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er kombinasjonen jeg sverger til, moussen til kroppen og den andre til ansiktet. 

Moussen er enkel å påføre, og er vannfast og ikke klissete. Den til ansiktet er mattifying + høy faktor, så man får både beskyttelse og ikke "solkremtryne".

20190416_134202.jpg

Anonymkode: b874c...73c

Takk for tips! Glemte å skrive at jeg har en god solkrem til ansiktet som jeg er fornøyd med, så det var til kropp jeg tenkte på. Skal sjekke ut den moussen!

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker godt piz buin. Synes den lukter behagelig, trekker raskt inn og gir ikke merker på klær. Og ikke minst gir den god og langvarig beskyttelse, noe som er viktig for meg med min lyse hud. Bli solbrent omtrent bare av å kikke ut av vinduet :ler: 

Anonymkode: 341bc...c72

Har brukt piz buin sine lotions tidligere, men jeg liker ikke så godt lukten eller konsistensen på dem 😅 Den trekker ikke så fort inn på min hud.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Takk for tips! Glemte å skrive at jeg har en god solkrem til ansiktet som jeg er fornøyd med, så det var til kropp jeg tenkte på. Skal sjekke ut den moussen!

Det bør du, jeg syns den er kjempepraktisk, jeg kjøper den på apotek, Vitus tror jeg, men det er jo flere som fører Cosmica.

Den føles som å smøre seg inn med barberskum, trekker lett inn, er vannfast, og ikke klissete. Jeg elsker den, både til sport og generelt aktivt liv, og bare til å ligge ved et basseng og bake 😎

Anonymkode: 1bf58...554

AnonymBruker
Skrevet

Denne, er veldig god

DSM21_1_370x.jpg?v=1520338023

Anonymkode: dd1b3...d83

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...