Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2005 #22 Skrevet 21. april 2005 ville du tatt permanent da? til dere andre ----> Bevis my Hvis håret mitt hadde vært langt nok, så kanskje... Nå er håret mitt farget svart, bleket, farget igjen osv, UTEN at det har falt av (gjort det hos frisør, da). Hår er hår, det er moro å forandre stil innimellom. Hva andre synes bryr jeg meg ikke så mye om. Ikke heller da jeg bleket håret hvitt og farget det selvlysende lilla.
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #23 Skrevet 21. april 2005 ville du tatt permanent da? til dere andre ----> Bevis my Hehe, stadig like saklig.
Gjest trå-s Skrevet 21. april 2005 #24 Skrevet 21. april 2005 Hehe, stadig like saklig. ha ha haaaaaaaa
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 21. april 2005 #25 Skrevet 21. april 2005 ha ha haaaaaaaa Akkurat det jeg og tenkte.
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2005 #26 Skrevet 21. april 2005 Hvis håret mitt hadde vært langt nok, så kanskje... Nå er håret mitt farget svart, bleket, farget igjen osv, UTEN at det har falt av (gjort det hos frisør, da). Hår er hår, det er moro å forandre stil innimellom. Hva andre synes bryr jeg meg ikke så mye om. Ikke heller da jeg bleket håret hvitt og farget det selvlysende lilla. Jeg har også hatt svart hår for så å gjøre det hvitt for så å gjøre det brunt! Det sitter enda, dette også, og det farget jeg selv! Eneste er de irriterende kloddene som jeg har fått i håret mitt. Å vent det var visst dreads det ;---D Og de falt heller ikke av, slitte som bare fy!
Gjest GreenSky Skrevet 21. april 2005 #27 Skrevet 21. april 2005 Hår er hår, det er moro å forandre stil innimellom. Hva andre synes bryr jeg meg ikke så mye om. Ikke heller da jeg bleket håret hvitt og farget det selvlysende lilla. Pass på nå, ellers kommer det en gjest og roper om at du har dårlig selvtillit som forandrer sånn på håret. Det gjorde en gjest med meg, i alle fall.
Heidipia:) Skrevet 21. april 2005 #28 Skrevet 21. april 2005 Hår slites av at du børster det, føner det, av saltvann, av krølltang, av sola, av ulike hårprodukter, av farging, bleking osv osv...... Permanent er ikke så mye verre enn andre ting, skjønner ikke at du gidder å bry deg. De som vil ta permanent må da vell få gjøre som de vil å så gjør du som du vil... Å uansett hår vokser ut igjen!!!! Iallefall hos meg
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 21. april 2005 #29 Skrevet 21. april 2005 hadde satt pris på om slike snørrtryner som deg holdt kjeft jeg og ang deres tåpelig argument om at krølltenger sliter like mye: det er FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIL! Det finnes noe som heter varmebeskyttende spray, det kan fiiiiiiiiiiiiiiiint brukes før man krøller håret. Hilsen trådstarter. Øh, hvorfor lovpriser du krølltanga? I hovedinnlegget ditt skriver du jo at krølltanga er både tragisk og beryktet.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 21. april 2005 #30 Skrevet 21. april 2005 Jeg har også hatt svart hår for så å gjøre det hvitt for så å gjøre det brunt! Det sitter enda, dette også, og det farget jeg selv! Eneste er de irriterende kloddene som jeg har fått i håret mitt. Å vent det var visst dreads det ;---D Og de falt heller ikke av, slitte som bare fy! Må bruke krølltang og varmespray vet du. Da blir det fiiiiiiiiiiiiiint da.
Gjest GreenSky Skrevet 21. april 2005 #31 Skrevet 21. april 2005 Alt folk skal krangle om! Har lyst på litt fall i håret, hvis det kan fikses med permanent, kanskje det blir neste forandring når jeg får lyst til å fornye håret?
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #32 Skrevet 22. april 2005 Syns mange her var ganske barnslige jeg. Er det noen grunn til å starte en catfight bare for en diskursjon om hår? Hallooo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå