AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #1 Skrevet 16. april 2019 Hei! Jeg har kjøpt en Floyd Kine bukse på nett, og er usikker på om jeg har valgt riktig strl. Jeg bruker 27 til vanlig og valgte 26 i denne. Det sies at man skal gå ned en str i denne buksa, siden den vier seg ut. Men den er veldig trang. Den sitter fint på, men føles for stram. Vil den gå ut mye, eller bør jeg gå opp en str. Man skal jo heller ikke ta for liten, for da vil elastisiteten ødelegges. Noen erfaringer med denne buksa? Anonymkode: 0a3c1...9c5
Millimani Skrevet 16. april 2019 #2 Skrevet 16. april 2019 Jeg har ikke særlig erfaring med Floyd nå for tiden, men hadde noen for noen år siden. Hvor er den for stram?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #3 Skrevet 16. april 2019 Mine to Floydbukser av den typen har i hvert fall utvidet seg mye. Såpass mye at jeg har gitt dem videre til noen som er en størrelse større enn meg. Anonymkode: 4de03...7b0
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #4 Skrevet 16. april 2019 Den er hakket for stram i livet, og får mønster nedover beina etter sømmene...jeg ønsker at dette skal være ei bukse som er behagelig å ha på, og det er den ikke nå. Men kjipt hvis jeg går opp en str og den utvider seg mye. Anonymkode: 0a3c1...9c5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #5 Skrevet 16. april 2019 De fleste modellene av Floyd jeg har kjøpt gar gått en god del ut, kjøper alktid minst en str under det jeg ellers bruker. Anonymkode: d89ed...650
Millimani Skrevet 16. april 2019 #6 Skrevet 16. april 2019 (endret) Hvis du tar tak i siden på buksa og drar den litt utover - hvordan kjennes den da? Hvis den da kjennes "passelig" ut så er den faktisk det. Ellers mener jeg å huske at det går an å ha belte på Floyd-buksene Endret 16. april 2019 av Millimani
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #7 Skrevet 16. april 2019 Jeg kjøper/kjøpte bare Kinebuksene, og min erfaring tilsier at de ikke utvider seg så mye som andre bukser. Derfor kjøper jeg den størrelsen jeg ønsker de skal ha. Om du ønsker ganske stramme bukser så må du derimot gå ned en størrelse. Det er også forskjell på fargene - mørkeblå utvider seg, mens den sorte ikke gjør det i samme grad. De er dessverre blitt av såpass dårlig kvalitet i stoffet (de har endret stoffet det siste året), så det blir så fort hull i dem at jeg ikke rekker å bruke dem nok til at de utvides uansett. Og av den grunn så skal jeg slutte å kjøpe dem. Anonymkode: dc56a...dfb
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #8 Skrevet 17. april 2019 De jeg har utvider seg en god del, går alltid ned i størrelse der Anonymkode: 11285...d7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå