AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #1 Skrevet 16. april 2019 Er i fast 100% stilling, men har søkt om ulønnet permisjon fra mai. Er nå blitt langtidssykemeldt. Hvordan blir dette i praksis når jeg har søkt og fått innvilget ulønnet permisjon? Anonymkode: fecf8...c1c
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #2 Skrevet 16. april 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er i fast 100% stilling, men har søkt om ulønnet permisjon fra mai. Er nå blitt langtidssykemeldt. Hvordan blir dette i praksis når jeg har søkt og fått innvilget ulønnet permisjon? Anonymkode: fecf8...c1c Jeg trakk permisjonssøknaden. Anonymkode: 90259...8a5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #3 Skrevet 16. april 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg trakk permisjonssøknaden. Anonymkode: 90259...8a5 Hvordan reagerte arbeidsgiver på dette? ts Anonymkode: fecf8...c1c
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #4 Skrevet 16. april 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Er i fast 100% stilling, men har søkt om ulønnet permisjon fra mai. Er nå blitt langtidssykemeldt. Hvordan blir dette i praksis når jeg har søkt og fått innvilget ulønnet permisjon? Anonymkode: fecf8...c1c Det har ingen betydning og du får sykepenger fordi: -Det er status på sykmeldingstidspunktet som er avgjørende, og da var du i arbeid der. -Det kan ha betydning for arbeidsgivers plikt til å betale sykepenger i arbeidsgiverperioden, men siden du skriver at du er langtidssykmeldt så antar jeg at arbeidsgiverperioden er over. Anonymkode: 1d131...e77
AnonymBruker Skrevet 18. april 2019 #5 Skrevet 18. april 2019 På 16.4.2019 den 23.28, AnonymBruker skrev: Det har ingen betydning og du får sykepenger fordi: -Det er status på sykmeldingstidspunktet som er avgjørende, og da var du i arbeid der. -Det kan ha betydning for arbeidsgivers plikt til å betale sykepenger i arbeidsgiverperioden, men siden du skriver at du er langtidssykmeldt så antar jeg at arbeidsgiverperioden er over. Anonymkode: 1d131...e77 Arbeidsgiverperioden ja, hvor lenge er den? 14 dager? Jeg er sykemeldt 4 uker av arbeidsperioden før permisjon. ts Anonymkode: fecf8...c1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå