Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg tenker å ta fulltid nettstudie via BI. Har søkt på emne her inne, og finner at flere er veldig fornøyd med opplegget. 

Men det er ingen som nevner noe om hvordan det foregår, blir det lagt ut videoer av forelesninger i hvert emne? 

Og hvor mye må man belage seg på å jobbe? Er det snakk om 5-6 timer hver dag eller per uke? Grunnen til at jeg lurer er at jeg leser folk har full jobb ved siden av fullt studie. 

Anonymkode: 42f29...9e5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg har tatt nettstudie der som jeg ikke var fornøyd med. dvs, undervisningen på samlingene var gode, men ingen oppfølging/oppgaver underveis.og kun ett av fagene hadde video-forelesinger. men skal ta et kurs til, der det er et helt annet opplegg, som jeg har større tro på. hva skal du ta, og hva har de sagt om opplegget?

Anonymkode: 10abf...6fe

AnonymBruker
Skrevet

Det er litt forskjellig i forskjellige fag. 

Man får en ukeplan om hva man bør ha lest og jobbet med per uke. Også er det 2 samlinger med forelesninger. Noen forelesere legger ut videoer kontinuerlig, andre ikke. Noen har mange frivillige innsendingsoppgaver, andre ikke, noen fag har mange arbeidskrav. 

Det kommer litt an på fag og foreleser. 

Anonymkode: 3e894...6b4

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg har tatt nettstudie der som jeg ikke var fornøyd med. dvs, undervisningen på samlingene var gode, men ingen oppfølging/oppgaver underveis.og kun ett av fagene hadde video-forelesinger. men skal ta et kurs til, der det er et helt annet opplegg, som jeg har større tro på. hva skal du ta, og hva har de sagt om opplegget?

Jeg har egentlig ikke spirt om opplegget. Men jeg dkal studere bedriftsøkonomi.

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har egentlig ikke spirt om opplegget. Men jeg dkal studere bedriftsøkonomi.

bedøk var ett av fire fag på mitt studie, og det var eneste faget med videoforelesinger. sikkert fordi det er et så tungt fag. brukte kun pensum som oppslagsverk når jeg jobbet med oppgaver. det er viktigere med oppg enn å lese; jeg leste nesten ikke noe.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

bedøk var ett av fire fag på mitt studie, og det var eneste faget med videoforelesinger. sikkert fordi det er et så tungt fag. brukte kun pensum som oppslagsverk når jeg jobbet med oppgaver. det er viktigere med oppg enn å lese; jeg leste nesten ikke noe.

Et fag? Jeg skal ta første året bedriftsøkonomi og mulig gå videre med en bachelor i øk-ad.

Noen som har erfaringer med dette studiet over nett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...