Gå til innhold

Jeg legger mye i ting! Og det er plagsomt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg kommer lett på kant med folk eller ikke beholder venner så lett fordi jeg har et annet syn på hva som er vennskap og kjærlighetsforhold.

Venner er noe jeg tror de fleste ikke har særlig mange av. De fleste er bekjente. Venner er for mange de du sitter og snakker med hele tiden. Sladder, for meg er det for kjedelig. Jeg kan fint ta en kaffe med folk, men jeg har ikke noe behov for å treffe de hele tiden. Synes også sosiale media er grusomt, måten folk bruker det på. Særlig kvinner, kommentarerfeltet gjør meg flau. Det er litt slik at om du ikke skriver at hun er verdens peneste så er du heller ingen venninne. Like er ikke nok.

Så kommer det som forvirrer meg mest. Bruken av hjerter i kommentarfeltet, fra kvinner og menn. Jeg har trodd at folk er kjærester, men så er de visst ikke det. Men for meg, når menn og kvinner poster røde hjerter på bildene til hverandre så er de sammen i mine øyne. Dette fikk meg til å ditche han jeg liker også. Fordi han kommenterte med hjerter på bildene til folk. Også damer med kjæreste...noen av disse er b-kjendiser da, som han kjente en gang i tiden. Men likevel. 

Anonymkode: a2fa1...eda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...