Rottenikken1 Skrevet 15. april 2019 #1 Skrevet 15. april 2019 (endret) Nei. Jeg har ikke tenkt til å dø. La meg sitere bibelen fra Johannes 17:3. «Dette betyr evig liv at de stadig tilegner seg kunnskap on deg, den eneste sanne Gud, og om ham som du har utsendt Jesus Kristus.» Bibelen viser at i motsetning til dyrene så er døden unaturlig for menneskene. Hvis Adam og Eva ikke hadde spist av den forbudte frukten så hadde de levd fortsatt. Bibelen viser at Guds plan med menneskene er uforandret og kaller døden en fiende. Sitat fra åpenbaringen: «som den siste fiende skal døden og Gades bli kastet i sjøen som brenner med ild og svovel». Denne sjøen er et symbol på tilintetgjørelse. I åpenbaringen 21:1-5 er det oppmuntrende vers om dette som profeterer om hvordan framtiden vil bli. Hvis du ønsker å vite mer om dette så gå inn på Jehovas vitners offisielle nettsted. den 19 april er du invitert til å overvære høytiden til minne om Jesu død i den lokale rikets sal. Der får du vite mer om dette framtidshåpet om evig liv. Klikk på denne linken for mer info. Det er gratis adgang. «Gud elsket verden så høyt at hav gav sin sønn for at hver den som viser tro på ham ikke skal gå fortapt men ha evig liv» Johannes 3:16 Til admin: dette er en invitasjon til alle som folk må se og den kan ikke slås sammen med en annen tråd. Endret 16. april 2019 av Rottenikken1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 Du skal dø, jeg skal dø, og alle vi elsker skal dø. Anonymkode: 36fe0...0f3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #5 Skrevet 16. april 2019 Akkurat nå, Aragorn ll Elessar skrev: Ikke vi som er vampyrer Anonymkode: 6ca1c...e6a
Aragorn ll Elessar Skrevet 16. april 2019 #6 Skrevet 16. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke vi som er vampyrer Anonymkode: 6ca1c...e6a Vampyrer kan også dø.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #7 Skrevet 20. april 2019 Døden er intet. Det er livet som er. Den eneste virkelige død, er den du dør hver eneste dag ved at du ikke lever! - Nikos Kazantzakis. Anonymkode: d46a5...c43
Gjest Hold the door Skrevet 20. april 2019 #8 Skrevet 20. april 2019 Jeg har hvert fall planer om å dø en gang.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #9 Skrevet 20. april 2019 Death comes out of snowfall whiter than white. But have no fear, even death may die:-)! Anonymkode: c6c88...d7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå