AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #1 Skrevet 15. april 2019 Ei jeg har et nært forhold til...flørt...glad i...ikke kjærester...svarer meg ofte ned et enkelt hjerte. Hva betyr det?ligger det noe mer i det enn vennskapelig når damer sender slikt? Eksempel : meldt litt før påske og jeg skrev "takk for en fin melding. Ønsker deg og en god påske " Hun responderte med et rødt hjerte. Hvordan tolke det? Hun er forresten 35. Anonymkode: 152a4...07d
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #2 Skrevet 15. april 2019 Stor forskjell har ei venninne som sender hjerter i hytt og pine til alle venner og familie, mannfolk, kollegaer etc. Hadde du fått hjerte av meg hadde det betydd at du betyr noe ekstra for meg, at jeg er glad i deg. Sender aldri hjerter utenom til en fyr som betyr noe ekstra. Anonymkode: 008a8...9d8 1
Ullvott Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 Enig med AB...9d8: det er kjempestor forskjell. Selv bruker jeg sjelden hjerter, og heller ikke smiley med «hjertekyssemunn», men jeg har venninner i alderen 30 - 60 som bruker det ofte. Sånn som det beskrives i hovedinnlegget høres hun ut til å være en av de som bruker hjerte om alt som høres fint ut, altså der jeg f.eks ville brukt 👍 eller 😀, eller kanskje skrevet «god tur»/«god ferie»/«kos deg». Jeg ville ikke tolket det som noen form for flørt, men altså: siden emojis brukes så forskjellig kan du ikke vite noe som helst sikkert.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #4 Skrevet 15. april 2019 Helt individuelt. Jeg sender det til folk jeg bryr meg om, men ikke nødvendigvis på en kjæreste eller flørte måte, også på venne måte. Anonymkode: 227b1...894 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #5 Skrevet 16. april 2019 Er individuelt fra person til person hva de mener med et hjerte de sender. Noen sender hjerter til stadighet, om det er familie, venner, potensiell kjæreste. Et hjerte kan stå for alt fra vennskapelige ting til mer romantiske. Se etter andre tegn fra vedkommende for å finne ut om hun signaliserer noe mer. Før jeg fikk type kunne jeg sende hjerte til andre mannfolk, men jeg mente det bare som noe vennskapelig, at det var hyggelig, eller snilt/koselig. Hadde null betydning ellers. Anonymkode: 7191c...6ce
Kvalitet Skrevet 16. april 2019 #6 Skrevet 16. april 2019 I denne sammenhengen tror jeg det betyr at hun er interessert. Dere har egentlig «avsluttet» SMS dialogen for dagen og hun sender hjerte sommen avslutning. Jeg gjør ofte det til samboer somen «siste» melding i en dialog
Vox_populi Skrevet 16. april 2019 #7 Skrevet 16. april 2019 Vi mennesker har utviklet et finstemt instrument som kan uttrykke de mest kompliserte sinnsstemninger: språket med sine mange titusener av ord. I stedet kaster noen vrak på dette og forsøker å uttrykke det samme med et ordforråd på bare hundre utydelige små tegninger. Er det rart at man er i tvil om hva som menes? Den moten er helt ubrukelig, spør du meg. 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #8 Skrevet 16. april 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ei jeg har et nært forhold til...flørt...glad i...ikke kjærester...svarer meg ofte ned et enkelt hjerte. Hva betyr det?ligger det noe mer i det enn vennskapelig når damer sender slikt? Eksempel : meldt litt før påske og jeg skrev "takk for en fin melding. Ønsker deg og en god påske " Hun responderte med et rødt hjerte. Hvordan tolke det? Hun er forresten 35. Anonymkode: 152a4...07d Hun er veldig barnslig. Hun er heller ikke sikker på hvor hun vil med "forholdet" deres. Typisk kvinnfolk, usikre hele tiden. Anonymkode: 296a9...dcc
Million Skrevet 16. april 2019 #9 Skrevet 16. april 2019 (endret) Å motta et hjerte fra noen på sms ville jeg tolket som at avsenderen sier "jeg er glad i deg". Eller når det er svar på en melding man nettopp sendte; "jeg kjenner at jeg er så glad i deg når jeg leste det du nettopp sendte meg på sms". Noe sånt ville jeg tolket det som. Jeg sender så godt som aldri hjerter til folk. Sender til sønnen min noen ganger da, han er 19. Endret 16. april 2019 av Million
Gjest Linn35 Skrevet 16. april 2019 #10 Skrevet 16. april 2019 Sender hjerte kun til dem jeg er glad i. Kunne ikke sendt det til "kreti og pleti".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå