AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #1 Skrevet 15. april 2019 https://www.nettavisen.no/livsstil/menn-later-som-de-er-uinteressert-i-sex-med-ett-mal-for-oyet-a-fa-sex/3423670091.html Det er jo nettopp det kvinner gjør, de som er pågående og prater med kvinnen ender opp med å havne i senga. Mens en mann som bare sitter der og ikke tar intiativet eller bare sier hei uten noe mer, blir bare sittende der til han drar hjem alene. Ingen damer viser interesse for sånt. Anonymkode: 8aa4a...b8d 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #2 Skrevet 15. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: https://www.nettavisen.no/livsstil/menn-later-som-de-er-uinteressert-i-sex-med-ett-mal-for-oyet-a-fa-sex/3423670091.html Det er jo nettopp det kvinner gjør, de som er pågående og prater med kvinnen ender opp med å havne i senga. Mens en mann som bare sitter der og ikke tar intiativet eller bare sier hei uten noe mer, blir bare sittende der til han drar hjem alene. Ingen damer viser interesse for sånt. Anonymkode: 8aa4a...b8d en mellomting....... Men det stemmer for meg, jeg får ikke interesse for noen mann som ikke viser interesse. Anonymkode: c69b0...52d 5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 Hva trodde du? Det er maaaaaaaaaange nivåer mellom det å være altfor pågående, og det å sitte stille i en krok uten å engang føre en samtale. Anonymkode: 5b86a...a26 10
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #4 Skrevet 15. april 2019 Kvinner liker det om det er en mann de liker. Er det en mann de ikke liker så liker de det ikke. Anonymkode: fc635...e50 8
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #5 Skrevet 15. april 2019 Er ikke uten grunn at menn som er mest frempå får oftere suksess enn en som knapt tør å smile til ei jente. Men det må gjøres på en måte som ikke er for pågående. Anonymkode: 29c73...1c3 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #6 Skrevet 15. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva trodde du? Det er maaaaaaaaaange nivåer mellom det å være altfor pågående, og det å sitte stille i en krok uten å engang føre en samtale. Anonymkode: 5b86a...a26 Så hvem velger du? Han som er veldig pågående eller den stille? Anonymkode: 8aa4a...b8d
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #7 Skrevet 15. april 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hvem velger du? Han som er veldig pågående eller den stille? Anonymkode: 8aa4a...b8d Hvorfor må jeg velge en av de to når det finnes så mange andre i mellom? Dvs jeg velger ingen av de, jeg velger noen andre Anonymkode: 5b86a...a26 6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #8 Skrevet 15. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må jeg velge en av de to når det finnes så mange andre i mellom? Dvs jeg velger ingen av de, jeg velger noen andre Anonymkode: 5b86a...a26 Jaha? Og da kjenner du til historien til alle de andre. Vet du hvor mange sex partnere de har hatt tidligere? Selvsagt ikke. De kan ha hatt like mange som de som er veldig pågående. Anonymkode: 8aa4a...b8d
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #9 Skrevet 15. april 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaha? Og da kjenner du til historien til alle de andre. Vet du hvor mange sex partnere de har hatt tidligere? Selvsagt ikke. De kan ha hatt like mange som de som er veldig pågående. Anonymkode: 8aa4a...b8d Ehhhhhh. Hva faen har det å si? Jeg kjenner ikke historien til hverken han mega pågående og innspåslitne eller han stille sosialt awkward fyren heller. Jeg bryr meg ikke om hvor mange sexpartnere andre har hatt så det er ikke noe jeg tenker på eller vurderer når jeg velger noen. Anonymkode: 5b86a...a26 5
Caipiroska Skrevet 15. april 2019 #10 Skrevet 15. april 2019 Det kommer jo ann på hvordan pågående de er. Er de desperat, nei ellers takk. Men selvfølgelig må de vise interesse, uten å virke desperat. En vanskelig mellomting de der 😅 3
Oppgitt78 Skrevet 15. april 2019 #11 Skrevet 15. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kvinner liker det om det er en mann de liker. Er det en mann de ikke liker så liker de det ikke. Anonymkode: fc635...e50 Tror nok dette stemmer i mange tilfeller, ja..
Rotemor Skrevet 15. april 2019 #12 Skrevet 15. april 2019 Pågående betyr jo at de ikke gir seg etter signaler om at de burde. Initiativrike menn som viser tydelig interesse er noe litt annet... 5
Gjest loveli Skrevet 15. april 2019 #13 Skrevet 15. april 2019 En mann jeg liker kan være veldig pågående uten at jeg engang enser at han er det. En mann jeg ikke vil ha oppmerksomhet fra burde holde selv de kjappeste blikkene sine for seg selv. Satt på spissen.
Rotemor Skrevet 15. april 2019 #14 Skrevet 15. april 2019 Jeg kan ikke se at ordet «pågående» er brukt i artikkelen i det hele tatt. Det forteller mye om din holdning, Ts. Du likestiller det å være utadvendt med å være innpåsliten.... Du forteller noe om deg, ikke om kvinner log/eller menn generelt. 6
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #15 Skrevet 16. april 2019 Funker også å gi litt faen og være litt mystisk. Ofte kommer damene bort og lurer på hvorfor en mann er så avslappet og ikke gir alle damene masse oppmerksomhet. Har mange ganger vært på byen og vist lite interesse for damene, mens kompisene mine sprang rundt litt desperat og skulle finne seg ei dame for kvelden. Endte opp med at jeg fikk tilbudet og ikke de. Ofte vil damer ha en mann som er vanskelig å få. Anonymkode: 29c73...1c3 2
Gjest hind Skrevet 16. april 2019 #16 Skrevet 16. april 2019 Å ta initiativ og vise interesse er ikke det samme som å være pågående. Jeg liker menn som viser interesse, men svært pågående menn er like uinteressante som menn som spiller mystisk og hard to get eller sitter stille i en krok og håper at damene skal ta kontakt. Hvis han vil ha meg må han for tusan tørre å vise det, men ikke på en klengete og innpåsliten måte. De fleste skjønner forskjellen av seg selv og stopper i tide.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #17 Skrevet 16. april 2019 Jeg har helt tydelig falt for de svært pågående mennene, for bortsett fra en har samtlige jeg har endt opp med forhold til vært nesten frekt pågående. Veldig tydelig på at "Jeg skal ha deg, og det er jeg temmelig sikker på å oppnå." Det gjorde de jo også, men måtte jobbe litt for det. Men jeg faller altså for menn som er veldig klar på hva de vil, og har selvtillit til å tro at de får det de vil. Jeg har imidlertid bare hatt en ONS i mitt liv, og da valgte jeg den stille og reserverte i en vennegjeng. Jeg ville ikke ha dem som var veldig på, og hvor jeg var en i en rekke av ONS. Nå har jeg ikke noe sammenligningsgrunnlag, men det ble iallefall en veldig fin ONS. Traff ham igjen noen måneder senere, og da var det god klem og han husket ennå navnet mitt. Den natten var et fint minne for ham, og for meg. Han jeg ble gift med ville jeg aldri hatt ONS med. Han er svært attraktiv og svært sjarmerende, og hans ONS var mange, og han klarer ikke å skille ett fra et annet. Hva de het var fullstendig uvesentlig for ham, og han endte en gang med å ha ONS med en kvinne han hadde hatt ONS med en gang tidligere, og forsto det ikke før hun sa det, for han hadde glemt henne helt. Husket det ikke engang da hun sa det. Jeg er for stolt til å være en ubetydelig fitte i en rekke, så en slik mann måtte gi meg hjerte og sjel før han fikk meg. Anonymkode: 85453...ff3
Lee Jones Skrevet 16. april 2019 #18 Skrevet 16. april 2019 Om mannen er for pågående eller bare tar masse initiativ(sjarmerende), kommer an på hvor attraktiv han er for henne. En lav og middels kjekk mann kan være for pågående der en attraktiv og høy mann ville føles sjarmerende for kvinner. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #19 Skrevet 16. april 2019 Hvis jeg har ett mål for øye - sex - er jeg pågående som bare faen. Ikke sånn at jeg tråkker over grenser eller ikke tar en avvisning for en avvisning (for det gjør jeg), men sånn at hun aldri er i tvil om hva jeg tar initiativ til og hva hun kan "si ja til" når som helst. Er kjemien god og hun finner meg attraktiv når hun på et eller annet tidspunkt det punktet der hun tenker "faen heller". Har jeg derimot mer enn sex som mål er jeg bare meg selv og et innebærer å ikke være så pågående og ikke så direkte på sex. Anonymkode: 6846c...662
Mr. Kilmister Skrevet 16. april 2019 #20 Skrevet 16. april 2019 Har spilt kald og uinteressert noen ganger. Det har funket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå