Gå til innhold

Blir dere menn glad hvis en jente viser at hun vil ha sex med deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og kanskje et fuckfriend-forhold? Eller kan dere bli fornærmet? I hvilke tilfeller bør man trå varsomt?

Anonymkode: e87df...b67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo helt an på dama. Jeg ville aldri blitt fornærmet, men hadde løpt avsted om noen som var skikkelig uattraktive prøvde seg.

Anonymkode: 232b1...bbe

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer jo helt an på dama. Jeg ville aldri blitt fornærmet, men hadde løpt avsted om noen som var skikkelig uattraktive prøvde seg.

Men så lenge du finner jenta attraktiv, og du var singel, så ville du tatt det med et smil?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men så lenge du finner jenta attraktiv, og du var singel, så ville du tatt det med et smil?

Helt klart.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Helt klart.

Ville du vurdert annerledes avhengig av om jenta var en fremmed du f.eks traff på byen, eller om jenta var en du omgåes på jevn basis?

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville du vurdert annerledes avhengig av om jenta var en fremmed du f.eks traff på byen, eller om jenta var en du omgåes på jevn basis?

Er bare hyggelig så lenge det ikke blir creepy og masete hvis du skjønner? Alt kommer ann på om jeg syns jenta er spennende og om jeg liker henne. Er det ei jeg ikke syns noe om liker jeg det ikke, men sånn er det vel med alt.

Anonymkode: 7c518...6b4

Gjest Alterego666
Skrevet

Det er jo bra for selvtilliten. 

AnonymBruker
Skrevet

Bekreftelse er alltid stas, det tror jeg de fleste - både kvinner og menn - innerst inne synes. Jeg også. Så er det jo grader av bekreftelse og godfølelse ut fra hvor attraktiv hun er og hvilken setting det er i. Har f.eks. én episode fra flere år siden jeg fortsatt lever på, mens andre episoder mye nærmere i tid har mistet sin effekt.

Anonymkode: f3a07...57e

AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvsagt blir jeg glad. Men jeg pleier ikke gå noe videre med det. Du må nærmest SPRENGE skalaen utseendemessig, dersom det skal være verdt det å ha "uforpliktet" sex. Min erfaring er at sånt blir det bare drama av, og det har jeg ikke plass til  i livet mitt.

Så derfor venter jeg med sex til jeg er i et stødig forhold.

Anonymkode: 9655a...cd0

AnonymBruker
Skrevet

SELVFØLGELIG! Bekreftelse er jo det vi mennesker lever for, og sex (reproduksjon) er jo vår sterkeste drift. Så ja.

Anonymkode: 29202...257

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa til en gift mann at jeg hadde hatt sexfantasier om han og at jeg kom i mål pga de fantasiene. Han ble ikke fornærmet men umiddelbart kåt.

Anonymkode: 74981...869

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa til en gift mann at jeg hadde hatt sexfantasier om han og at jeg kom i mål pga de fantasiene. Han ble ikke fornærmet men umiddelbart kåt.

Sånt sier man ikke til gifte menn.

Anonymkode: d0442...add

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånt sier man ikke til gifte menn.

Anonymkode: d0442...add

Sa jo bare sannheten da. Han sa at han hadde hatt sex mange ganger med meg i fantasiene sine. Så begge var like tent på hverandre.

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Og kanskje et fuckfriend-forhold? Eller kan dere bli fornærmet? I hvilke tilfeller bør man trå varsomt?

Sålenge jeg også hadde lyst på henen hadde det vært helt topp hvis hun gjorde det da:-)

Skrevet

Alle menn hadde nok synes at dette er sjarmerende og en enorm selvtillitsboost.

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Jeg blir glad bare jeg ser en kvinne som kler/ter seg på en slik måte at en skjønner at hun er kåt, i betydningen glad og full av lyst. Ikke les horete nå da.

Spesielt aktuelt om våren. Ff er ikke aktuelt tema for meg.

Endret av Paramount
AnonymBruker
Skrevet

De jeg vil ha sex med blir fornærmet om jeg gir uttrykk for at jeg vil ha sex med de, når de ikke selv er kåte akkurat da, eller ikke gidder snakke med meg.

De blir derimot veldig sure når de tar kontakt når DE er kåte og vil sexte eller ha bilder og slike ting, og jeg ikke vil sende bilder eller sexte.

Jeg er kvinne, de er menn

Når de er kåte er jeg et ok alternativ, som de mener de har rett på, når jeg er kåt eller ensom er jeg masete.

Man kan ikke vinne her.

Anonymkode: 104d6...319

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok at alle menn ville blitt glad. :) Ingen menn som kan svare nei på denne her. Med mindre man er mer glad i mann til mann forhold. 

Anonymkode: 9dd75...939

AnonymBruker
Skrevet

Blir ikke både menn og kvinner glad for det da? Så lenge men tenner på personen er jo sex digg. Er kvinne.

Anonymkode: bc066...128

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir ikke både menn og kvinner glad for det da? Så lenge men tenner på personen er jo sex digg. Er kvinne.

Anonymkode: bc066...128

Ikke hvis de er redd for at de ikke kan bli kvitt personen etterpå 😆

Anonymkode: 104d6...319

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...