Oppgitt78 Skrevet 15. april 2019 #2 Skrevet 15. april 2019 Ja, men du må slå ordentlig hardt! For å være litt mer seriøs; noen liker det, og andre hater det..
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #5 Skrevet 16. april 2019 Jeg liker når hun dasker og slår meg fordi hun er så ute av det av kåtskap at hun ikke vet hva hun skal gjøre for å eskalere. Når hun liksom knurrer i frustrasjon og gir meg en flat hånd, da er sexen perfekt 😁 Daske bare for å daske eller fordi hun tror jeg liker det blir ikke det samme. Anonymkode: 84e9d...762 2
draug 75 Skrevet 16. april 2019 #6 Skrevet 16. april 2019 Jeg tror det er like mange grader av liker og misliker som det er menn i dette spørsmålet. Akkurat som det er med kvinner og rising: Noen liker det, noen kan ikke leve uten, noen skjønner ikke vitsen, andre drar rett ned på krisesenteret. Uten at det bør sies at den ene eller andre måte å tenne på er mer riktig eller usunn. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #7 Skrevet 16. april 2019 Jeg liker kloring og lugging bedre. Og kanskje en finger i rompa. Anonymkode: 0df79...ca5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #8 Skrevet 16. april 2019 Elsker å bli tatt på rumpa, spesielt i misjonær. Eller når dama suger meg, mens jeg står foran henne. Hun på kne. Massere anus er også digg, en finger inn er magisk. Nå trener jeg, så har sprettrumpe. Anonymkode: aa53b...7e8
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #9 Skrevet 16. april 2019 kjæresten min liker at jeg tafser og smekker litt på rumpa hans ja 😄 Anonymkode: 41e48...add
Sphere Skrevet 16. april 2019 #10 Skrevet 16. april 2019 Tja, hvorfor ikke? Erfaringsmessig blir det heller kloremerker enn daskemerker på rumpa under en real runde, men dersom hun liker det, er jeg selvsagt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå