AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #1 Skrevet 15. april 2019 Har nettopp blitt singel, og ser meg nødt å anskaffe noe som kan tilfredsstille kåte meg... Har tenkt på dildo, men lurer på hvor mye nytelse dere kvinner opplever at den egentlig gir? Kan den erstatte et sexliv med en ekte mann? Er det like godt å penetrere seg selv med en dildo? Over til det praktiske: har dere noen anbefalinger (gjerne link) og finnes det dildo MED en vibrator, så man kan stimulere klitoris samtidig? Føles det egentlig rart eller ekkelt å bruke en dildo? Jeg er egentlig ikke så fan av å stikke fingrene opp der selv.. Anonymkode: bcb66...0ca
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #2 Skrevet 15. april 2019 For min del gir en dildo absolutt ingenting. Anonymkode: 3185d...98a 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 Det kan selvsagt ikke erstatte sexlivet med en ekte mann.. men selve orgasmen kan være like god, men man må jo kunne fyre seg opp selv da 👍🏻 Anonymkode: c6d33...ba7 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #4 Skrevet 15. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan selvsagt ikke erstatte sexlivet med en ekte mann.. men selve orgasmen kan være like god, men man må jo kunne fyre seg opp selv da 👍🏻 Anonymkode: c6d33...ba7 Ene hånden til å holde dildo, andre til å holde vibrator... hvem skal holde mobilen for meg? 😂 TS Anonymkode: bcb66...0ca
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #5 Skrevet 15. april 2019 Dødsdeilig å bruke dildo samtidig som jeg masserer klitoris. Jeg er nemlig avhengig av g-punktet for å få orgasme. Mr. Rabbit er en dildo/vibrator som penetrerer samtidig som den masserer klitoris. Anbefales!! https://www.nytelse.no/rabbitvibrator/mr-rabbit-vibrator/kvinner/ Ellers synes jeg Womanizeren også er veldig deilig! https://www.sinful.no/womanizer-pro-w500-klitorisstimulator Anonymkode: e93e1...9cc
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #6 Skrevet 15. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dødsdeilig å bruke dildo samtidig som jeg masserer klitoris. Jeg er nemlig avhengig av g-punktet for å få orgasme. Mr. Rabbit er en dildo/vibrator som penetrerer samtidig som den masserer klitoris. Anbefales!! https://www.nytelse.no/rabbitvibrator/mr-rabbit-vibrator/kvinner/ Ellers synes jeg Womanizeren også er veldig deilig! https://www.sinful.no/womanizer-pro-w500-klitorisstimulator Anonymkode: e93e1...9cc Men må samtidig legge til at det ikke er NOE som slår en ekte mann uansett da!! 😜 Anonymkode: e93e1...9cc 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #7 Skrevet 15. april 2019 Mr. Rabbit gjør jobben i løpet av få minutter! Anonymkode: b599d...991 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #8 Skrevet 15. april 2019 Det blir noe annet, bare. Dildo for meg funker bare hvis jeg bruker den som trykkmassasje inni, eller vibrere utenpå. Anonymkode: 2c1e3...a9d 1
Glød Skrevet 15. april 2019 #9 Skrevet 15. april 2019 Jeg får ingen ting utav å bruke dildo. Men jeg får ikke noe utav å bruke fingrene på meg selv heller. Womanizer er det aller beste. Vibrerende egg funker og.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #10 Skrevet 15. april 2019 Fantastisk nytelse! Mye bedre enn sex med en gjennomsnittlig god i senga mann, men kan ikke erstatte sex med en sexgud Ja rabbitt dildoer stimulerer klitoris samtidig med innebygd vibrator, mange andre type dildoer har også vibrator i hele "pikken" og det er vanlig å for eksempel bruke dildo inni og fingrene eller en klitorisvibrator på klitoris med den andre hånden Anonymkode: 3419a...a6a 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #11 Skrevet 15. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fantastisk nytelse! Mye bedre enn sex med en gjennomsnittlig god i senga mann, men kan ikke erstatte sex med en sexgud Ja rabbitt dildoer stimulerer klitoris samtidig med innebygd vibrator, mange andre type dildoer har også vibrator i hele "pikken" og det er vanlig å for eksempel bruke dildo inni og fingrene eller en klitorisvibrator på klitoris med den andre hånden Anonymkode: 3419a...a6a EDIT: Kommer litt ann på hvordan type dildo , en helt glatt glassdildo uten vibrator eller blodårer og bølger eller riller gir meg ingenting men de med litt eller mye struktur er fantastiske! Anonymkode: 3419a...a6a
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #12 Skrevet 15. april 2019 Mr. Rabbit så interessant ut! Men hva skal inn hvor? Skjønte den ikke helt.. Anonymkode: bcb66...0ca
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #13 Skrevet 15. april 2019 Mtp at jeg stønner og lager lyder når jeg har sex med en mann, vil en dildo stimulere så godt at man stønner høyt alene også? Anonymkode: bcb66...0ca
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #14 Skrevet 15. april 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: For min del gir en dildo absolutt ingenting. Anonymkode: 3185d...98a Er ikke målet med penetrering friksjon og treffe g-pungtet? Isåfall vil jo en dildo gjøre samme jobben som en kuk. Skjønner ikke forskjellen bortsett fra materiale osv. Å ha en kondom over en realistisk dildo vil jo kjennes ut som en ekte kuk med kondom på, så lenge dildoen er naturtro og i god kvalitet? Anonymkode: 793c0...147 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #15 Skrevet 15. april 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mtp at jeg stønner og lager lyder når jeg har sex med en mann, vil en dildo stimulere så godt at man stønner høyt alene også? Anonymkode: bcb66...0ca Hvis du klarer å fantasere om at du har en mann som puler deg, så teknisk sett ja, siden mestparten av nytelsen kommer fra hodet. Ligger du å tenker på at det er en plastting du tar inn og ut av musa, vil jeg tro at det ikke er særlig tennende. Anonymkode: 793c0...147 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #16 Skrevet 15. april 2019 24 minutter siden, Glød skrev: Jeg får ingen ting utav å bruke dildo. Men jeg får ikke noe utav å bruke fingrene på meg selv heller. Womanizer er det aller beste. Vibrerende egg funker og. Så det vil egentlig si at du ikke får noe ut av å ha sex med penis på en mann heller annet enn den mentale biten? Anonymkode: 793c0...147
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #17 Skrevet 15. april 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mr. Rabbit så interessant ut! Men hva skal inn hvor? Skjønte den ikke helt.. Anonymkode: bcb66...0ca Den lange og tykke delen inn i vagina, rabbit ørene/horna/den lille kroken på klitoris utenfor. 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mtp at jeg stønner og lager lyder når jeg har sex med en mann, vil en dildo stimulere så godt at man stønner høyt alene også? Anonymkode: bcb66...0ca Selvsagt stønner man av nytelse alene også. De fleste med en mann stønner fordi mannen forventer det mens en god dildo stønner du av fordi du ikke klarer å la vær. Anonymkode: 3419a...a6a 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #18 Skrevet 15. april 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det vil egentlig si at du ikke får noe ut av å ha sex med penis på en mann heller annet enn den mentale biten? Anonymkode: 793c0...147 Mange som har det sånn. Mange menn er elendige i senga så da er det mest det mentale og fysiske nærheten som gjør at vi gidder å la de ha sex med oss. (Så finner vi oss en sexgud til slutt og går gjennom ild og vann for å få beholde han og dumper den andre) Anonymkode: 3419a...a6a 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #19 Skrevet 15. april 2019 Spørs hvor mye en dilderer. Anonymkode: d8a51...533
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #20 Skrevet 15. april 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ene hånden til å holde dildo, andre til å holde vibrator... hvem skal holde mobilen for meg? 😂 TS Anonymkode: bcb66...0ca Bruk laptop eller bygg opp med puter og len mobilen mot puta mens du ligger med hodet sidelengs å ser Anonymkode: 3419a...a6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå