@lfa Skrevet 27. august 2002 #1 Del Skrevet 27. august 2002 Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solskinn Skrevet 27. august 2002 #2 Del Skrevet 27. august 2002 Du må ha ett program som kan lage pdf- filer, Acrobat Distiller (eller pdf-writer), har du det? Om du har det så kan du skrive ut dokumentet til en post-script fil (ps) i steden for papir, åpne distiller og deretter lage pdf-fil der (file-open-veld ps fila di). pdf-writer vet jeg ikke hvordan fungerer... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 27. august 2002 #3 Del Skrevet 27. august 2002 Tar jeg ikke mye feil, så har du et sånt, @lfa dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 27. august 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 27. august 2002 Da må jeg nok desverre meddele dr. ian om at han tager feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 27. august 2002 #5 Del Skrevet 27. august 2002 Du kan òg prøve https://createpdf.adobe.com/ (5 første dokument gratis) - eller kanskje enno betre: http://www.pdf995.com/ heilt gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2002 #6 Del Skrevet 27. august 2002 Det finnes alternativer til dyre Adobe programmer, dog ikke så "bra", men fullt brukbare for personlig bruk. GhostScript og GhostView (= GUI til GhostScript). Er ikke helt sikker på om GhostScript takler filformatet til Word, men prøv. Det kan også hende du må ha en PostScript printer-driver, hvis ikke den originale printerdriveren din har støtte for PS. Prøv dette ut også! GhostSrcipt er et meget avansert program, med tusindvis av muligheter, bare så du er "advart" ;-). Ingen grunn til å ha ulovlig software :kgsmil: Du kan jo prøve PStill også, men da får du "vannmerke" i PDF-dokumetet, hvis du ikke har betalt for programmet (tror ikke det var dyrt). I allefal mye enklere å innstallere OG bruke en GhostScript. Startet en tråd angående bruk av dokumentformater her i våres tror jeg, kenske du kan lese litt i den. Jeg har skribla mye der også - linker til progs finnes vel og. Nullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå