Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2002 #1 Del Skrevet 7. mars 2002 Er det helt OK? Personlig har jeg ikke imot det. Men, jeg lurer på om det er "vanlig" å benytte seg av dette. Jeg bare lurer, og er interessert i år høre deres mening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. mars 2002 #2 Del Skrevet 7. mars 2002 Sexhjelpemidler/sexleketøy tror jeg har blitt mer og mer vanlig og benytte seg av for oss alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. mars 2002 #3 Del Skrevet 7. mars 2002 Helt ok å benytte seg av, og helt sikkert mer og mer utbredt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 7. mars 2002 #4 Del Skrevet 7. mars 2002 Personlig ikke imot det, han en liggende selv Go ahead, enjoy!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #5 Del Skrevet 11. mars 2002 Etter å vært gift noen år blir det gjerne behov for variasjon. Jeg startet med å kjøpe en gullvibrator som overraskelse til min kone. Det var en stor suksess og vi leker med den av og til. Forsøke også en slik "sommerfugl", men det var ikke noe særlig for min kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trudelutt Skrevet 12. mars 2002 #6 Del Skrevet 12. mars 2002 Foreldrene til lille Per var skilt En dag sier Per i barnehagen: Snart skal pappa flytte hjem til oss igjen. "tanten": Å, hvordan vet du det? Per: Jo, for tissen hans har flyttet inn i nattbordet til mamma Min mening er: Har du ikke, så løp og kjøp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tettra Skrevet 13. mars 2002 #7 Del Skrevet 13. mars 2002 Eh...... Har litt av hvert av "toys" hehe... Og bruker de gjør jeg oxo.. Har noen favoritter som er mer i bruk en andre.....Hehehe..:-) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 13. mars 2002 #8 Del Skrevet 13. mars 2002 Hvis ikke du har prøvd, synes jeg du skal dra å kjøpe deg så fort ha sjangsen! Ikke bare kan du bruke hjelpemidler når du er alene, men det er jo så deilig hvis typen din bruker det på deg og! Vil også anbefale å kjøpe en butt-plug som du kan prøve på partneren din. Det slår ann hos oss i hvertfall 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy x Skrevet 5. mai 2003 #9 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg personlig syns ikke det er noe galt med sexleketøy,har tenkt å invistere i noen selv :D litt håndjern,pisk,sexy undertøy.Føler et jeg ikke trenger dildo når jeg har en helt levende ved siden av meg i sengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. mai 2003 #10 Del Skrevet 5. mai 2003 Det beste sexleketøyet er naturligvis mannen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #11 Del Skrevet 5. mai 2003 Vi og benytter oss av det iblant..Gir jo litt ekstra moro og nytelse da Og for oss som ikke får orgasme ved "vanlig" sex, kan også et leketøy føre deg til "høyere breddegrader".. :blunke: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 6. mai 2003 #12 Del Skrevet 6. mai 2003 Foretrekker "the real thing", men, sådanne leketøy kan være en berikelse for sexlivet. Selv er jeg den lykkelige eier av en Samurai - ANBEFALES!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå