AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #1 Skrevet 15. april 2019 Er det vanlig at pakker sendt fra USA blir sendt via Japan??? Anonymkode: f001d...95e
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #2 Skrevet 16. april 2019 Pakker fra USA tar etter min erfaring alle mulige veier. Det er de som er på mest langturer og rundturer og feilsendinger. Det kan være ganske frustrerende å følge sporinga på pakker derfra. Når det er sagt, er vel egentlig ikke Japan så helt feil vei nødvendigvis? Anonymkode: 74188...018 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #3 Skrevet 16. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pakker fra USA tar etter min erfaring alle mulige veier. Det er de som er på mest langturer og rundturer og feilsendinger. Det kan være ganske frustrerende å følge sporinga på pakker derfra. Når det er sagt, er vel egentlig ikke Japan så helt feil vei nødvendigvis? Anonymkode: 74188...018 Tusen takk for svar var det jeg visste, at noen måtte ha erfaring med dette. Anonymkode: f001d...95e
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #4 Skrevet 16. april 2019 De gangene jeg får pakker fra USA blir de alltid sendt fra det lokale postkontoret og på en rundtur i nærliggende stater, før den ender opp i Miami og blir sendt derfra til Norge, men jeg vet ingenting om Japan er en vanlig mellomstasjon. Anonymkode: b5d71...692
Aragorn ll Elessar Skrevet 16. april 2019 #5 Skrevet 16. april 2019 Så lenge den kommer fram, er det virkelig noe å bry seg om hvilket land en sendes via?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #6 Skrevet 16. april 2019 45 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Så lenge den kommer fram, er det virkelig noe å bry seg om hvilket land en sendes via? Ja, fordi det har å gjøre med tiden det tar før pakken har kommet frem. Fikk et estimat fra eBay som sa at den kunne leveres allerede i morgen med den forsendelsenmetoden som var tilgjengelig, men ettersom den er i Japan nå ser det mørkt ut. Dessuten lurte jeg på om det i det hele tatt var vanlig eller kunne skjedd noe feil med pakken min. Anonymkode: f001d...95e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå