Gjest siri piri Skrevet 20. april 2005 #1 Skrevet 20. april 2005 Jeg har nå hatt 1 time hos kiropraktor/fysioterapeut (mellomting..husker ikke hva det heter) og det var kjempebra. Veldig proft og jeg er alt mye bedre. Skal tilbake fredag, men hva har man på seg? joggedress/treningsklær eller vanlig tøy? hadde på meg hverdagsklær (med treningstopp under) nå sist. Beholdt denne på på overkroppen fordi det var en mann. regner med at det er vanlig? (eller har man håndkle over el.l?) (synes nesten han stusset litt et øyeblikk, men kanskje fordi den dekket mye av ryggen) Litt dumme spørsmål, men er helt grønn... mest av alt lurer jeg på hva jeg skal ha under, for t-skjorta må av pga ryggmassage. takker for (raske) svar!
Kristin S Skrevet 20. april 2005 #2 Skrevet 20. april 2005 Når jeg gikk hos fysioterapaut o.l måtte jeg alltid ta av alt untatt undertøyet. Så under klærne hadde jeg på vanlig bh og truse. Er vel ikke så mye annet å velge i! Og gikk i vanlige klær ellers.
Usikker Skrevet 20. april 2005 #3 Skrevet 20. april 2005 Jeg tror faktisk de som jobber i denne bransjen har sett masse kropper før........... Hvorfor er vi så sjenerte for å vise oss avkledd overfor proffe yrkesutøvere? Tror faktisk at de ser på kropp kun som kropp. I motsatt fall hadde de ikke vært proffe. Når jeg er hos min massør så beholder jeg kun trusa på. Han dekker til de deler av kroppen han ikke masserer. Sleng av deg toppen du - og la puppa "flagre"
Snuppelure Skrevet 20. april 2005 #4 Skrevet 20. april 2005 Jeg har på helt vanlig klær. Har ofte på en liten trøye/topp med tynne stropper. for den får jeg beholde på under behandlignen og jeg føler meg mest komfertabel slik. Dersom du skal ha masaje på hele ryggen,er det en fordel for dere begge å ta av alt. Som nevnt over her, slike behandlere har sett så mange rare kropper at det er vel egentlig ingn ting å være flau over.
Heidipia:) Skrevet 21. april 2005 #5 Skrevet 21. april 2005 Jeg går til fysioterpaut nå, bruker å ligge med bukse og bh. kommer vell litt an på hvor du skal ha behandling, hos meg er det i senefestene oppe i nakken så da er det ikke akkurat noe poeng i at jeg skal ha av meg bh`n. Har tidligere gått til behandling for rygg og da kneppet han bare opp bh`n når jeg låg der og hadde den igjen når jeg var ferdig:)men en stor treningstopp som dekker hele ryggen er nok ikke et must.
Gjest siri piri Skrevet 21. april 2005 #6 Skrevet 21. april 2005 tusen takk for alle svar!!! har null problem med å kle av meg egentlig, men greit å vite at ikke jeg gjøre noe upassende el.l så da blir det nok vanlige klær med BH under (typisk meg å tenke at siden han er åpen, ung og kjekk, så er han automatisk ute etter å se meg halvnaken... dobbeltmoralsk av meg, pluss at han fortjener profesjonell kredibilitet.. :oops: )
flowerpower Skrevet 21. april 2005 #7 Skrevet 21. april 2005 Hos fysioterapeuten ligger jeg i trusa, men hos kiropraktoren har jeg helt vanlige klær på
Catzy Skrevet 24. april 2005 #8 Skrevet 24. april 2005 Kommer an på hva han skal gjøre. Jeg går til manuell terapeut som jobber mye med nakke, skuldre og øvre rygg. Har på meg en tekkelig BH, men han bruker mye massasje. Det funker ikke like bra med en sånn stor treningstopp/bh. Noen ganger glemmer jeg meg bort og har tatt på en skimpy liten bh, men da er det jeg som gremmer meg mest. Han bryr seg ikke om det. For, ja, de er profesjonelle. Tror det er rimelig usexy for dem å knekke ryggen din tilbake på plass... Catzy
Cata Skrevet 24. april 2005 #9 Skrevet 24. april 2005 Brukte helt vanlige klær og måtte ta av T-skjorte slik at jeg satt i bare BH'n.(Var rygg og nakke som skulle settes på plass hos meg, da.) Skal de langt ned på ryggraden ber de deg som oftest om å kneppe opp bukselinningen og så skyver de buksa ned såpass at de når de nederste ryggvirvlene. Er ikke snakk om å ligge med "stumpen bar" altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå