Spiralis Skrevet 15. april 2019 #1 Skrevet 15. april 2019 Ringe på og stikke av! To av de nudelige småtassene i nabolaget benytter våren Den som hadde vært liten gutt en gang til 6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #2 Skrevet 15. april 2019 3 minutter siden, Spiralis skrev: Ringe på og stikke av! To av de nudelige småtassene i nabolaget benytter våren Den som hadde vært liten gutt en gang til 😃 Her ringer det bare på 14- åringer som vil selge lodd til inntekt for kommende skoletur...de stikker IKKE av for å si det sånn Anonymkode: 6f3a2...118 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 3 minutter siden, Spiralis skrev: Ringe på og stikke av! To av de nudelige småtassene i nabolaget benytter våren Den som hadde vært liten gutt en gang til Aaaaw❤️ Blir så glad av sånt😂 husker den sinnsyke spenningen vi følte på da vi drev med slikt! Her sitter nesten alle inne med iPadene sine. Nei, unger, kom dere ut og gjør litt faenskap!!😅 Anonymkode: 11fe9...173 12
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #4 Skrevet 15. april 2019 Pass på å fange de etter en stund og gi de litt påskesnop som belønning for kreativiteten😅 Anonymkode: 11fe9...173 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #5 Skrevet 15. april 2019 Du skulle vært naboen min😅 Jeg fikk bare en sur nabo på døra for ett par år siden, med beskjed om at jeg måtte si til barna mine at det overhode ikke var greit. Anonymkode: a01aa...ff7
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #6 Skrevet 15. april 2019 Tror jeg skal ta meg en tur i nabolaget og spre litt påskeglede😂 Anonymkode: 11fe9...173 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 16. april 2019 #7 Skrevet 16. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg skal ta meg en tur i nabolaget og spre litt påskeglede😂 Anonymkode: 11fe9...173 Morro med bygårder da. Kan leke ringermusen med 40-60 per gang😂😈
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #8 Skrevet 16. april 2019 Her tok naboen høytrykksvaskeren på en guttegjeng som hadde plaget han bittelitt. Fikk en vettskremt og klissvåt gullgutt hjem som gråt og var redd. Ikke gøy. Anonymkode: 301cf...7e5 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #9 Skrevet 16. april 2019 Jeg kjøpte trådløs ringeklokke, og er fremdeles helt sjokkert over at ingen av ungene i nabolaget har innsett mulighetene det gir. Hadde det vært da jeg var barn, hadde ikke døra vært lukket før vi hadde hektet av ringeknappen og tatt den med borti skogen for å sitte der og ringe på til noen ble hentet av psykiatrien! 😄 Anonymkode: 0d6d8...24f 8
Hactar Skrevet 16. april 2019 #10 Skrevet 16. april 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her tok naboen høytrykksvaskeren på en guttegjeng som hadde plaget han bittelitt. Fikk en vettskremt og klissvåt gullgutt hjem som gråt og var redd. Ikke gøy. Anonymkode: 301cf...7e5 Selvsagt ikke greit å ta høytrykksspyleren til guttene, men nå er det ikke gitt at naboen følte seg bare «bittelitt» plaget. For egen skyld, kan det være greit å lære gullgutten at det faktisk er plaging de driver med, og at han kan risikere overdimensjonerte reaksjoner all den tid verden ikke består utelukkende av pedagoger. 19
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #11 Skrevet 16. april 2019 Aww. Søte små drittunger som ringer på døra nesten hver dag og stikker av og så kommer det noen som faktisk vil noe og blir fornærmet når jeg ikke gidder å åpne døra, og så må jeg begynne å åpne døra igjen hver gang noen ringer på, men så blir jeg lei og slutter å åpne for så å fornærme noen som vil noe igjen.. 9 av 10 ganger står det ingen der. Liten bonus at kattene blir like vettskremt hver gang. Så koselig ❤️ Anonymkode: 317fa...2da 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #12 Skrevet 16. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liten bonus at kattene blir like vettskremt hver gang. Så koselig ❤️ Anonymkode: 317fa...2da Det er problemet her også. Bytt ut kjæledyr med gamlemor som er dårlig til beins. Vi fikk tak i de som ringte på og stakk, og forklarte at gamlemor ble kjemperedd av det de gjorde. Og fikk til svar at det var ikke deres problem at hun ble redd, eller om hun snublet. Sympatiske guttevalper, veldig søtt. Da vi ringte på og stakk fikk vi beskjed om å aldri gjøre det til eldre, eller til mennesker med små barn eller dyr. Det lærte jeg videre til barna mine også. Og vi hadde det veldig morsomt med slike rampestreker til tross for at vi tok hensyn. Men i dag tas det ingen hensyn, og da synes jeg ikke det er like morsomt lenger. Anonymkode: 5c2e8...da8 8
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #13 Skrevet 16. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er problemet her også. Bytt ut kjæledyr med gamlemor som er dårlig til beins. Vi fikk tak i de som ringte på og stakk, og forklarte at gamlemor ble kjemperedd av det de gjorde. Og fikk til svar at det var ikke deres problem at hun ble redd, eller om hun snublet. Sympatiske guttevalper, veldig søtt. Da vi ringte på og stakk fikk vi beskjed om å aldri gjøre det til eldre, eller til mennesker med små barn eller dyr. Det lærte jeg videre til barna mine også. Og vi hadde det veldig morsomt med slike rampestreker til tross for at vi tok hensyn. Men i dag tas det ingen hensyn, og da synes jeg ikke det er like morsomt lenger. Anonymkode: 5c2e8...da8 Ja, ikke sant. Naboen på 80 har koblet ut batteriene. De som vil henne noe får komme rundt bakveien eller ringe henne. Anonymkode: 317fa...2da
Zoey Skrevet 16. april 2019 #14 Skrevet 16. april 2019 Jeg oppdaget tre barn på epleslang i høst som var i hagen vår. Jeg var på vei ut på terrassen med dyner og puter til lufting, men jeg listet meg rundt inne til de var ferdig. Sunne rampestreker. Ikke at vi bruker alle eplene uansett. 6
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #15 Skrevet 16. april 2019 Jeg klarte nylig å ringe på og stikke av i den modne alder av 35, iført jobbuniform og greier. Faren til barnet mitt har nylig flyttet til en annen leilighet i samme boligfelt, bare et par hus bortenfor sin forrige leilighet, og jeg gikk på autopilot og ringte på den "gamle" døren, før det gikk opp for meg at, faen, han hadde jo flyttet. Jeg tok bena fatt og håpet at jeg rakk å komme meg ut av syne før de nye beboerne åpnet døren, og at de ikke så en vekter i full uniform som forsvant rundt hushjørnet..... Anonymkode: 606d3...61b 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #16 Skrevet 16. april 2019 Trodde slike rampestreker var slutt på, ingen som driver på med dette her. Anonymkode: 09923...8dd
FrankDrebin Skrevet 16. april 2019 #17 Skrevet 16. april 2019 Morsomste jeg visste da jeg var barn, helt til en gang beboeren var forberedt og røsket opp døren før jeg i det hele tatt rakk å ringe på. Etter en real skyllebøtte var det ikke så morsomt lenger. 1
Anciol Skrevet 16. april 2019 #18 Skrevet 16. april 2019 (endret) Sist det var ring på og spring satte jeg opp en snublefelle, og trollungene gikk rett i bedet med et bløtt og sølete dunk:)! Endret 16. april 2019 av Anciol 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #19 Skrevet 16. april 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Her tok naboen høytrykksvaskeren på en guttegjeng som hadde plaget han bittelitt. Fikk en vettskremt og klissvåt gullgutt hjem som gråt og var redd. Ikke gøy. Anonymkode: 301cf...7e5 Da har han vel lært at han ikke skal plage andre. Jeg bruker også høytrykkspyleren dersom noen drittunger kommer til meg med rampestreker. Anonymkode: e7975...76e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå