AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #1 Skrevet 15. april 2019 og hende med å måtte blokkere de siden det ikke ble respektert av min mor, Jeg har ikke sett de siden august, nå fikk jeg plutselig gratulasjonkort med 4000 kr i posten. Det forandrer ikke min beslutning om å ha kontakt med de, siden de er en veldig dysfunkjonelle og syk familie som behandler meg dårlig. Dere som har erfaring med dårlig familieforhold eller narcisitic familie og scapegoating. Hvordan har dere eller vil råde til hvordan å takle denne sitausjonen? Jeg blir ikke kjøpt tilbake inn i familien, men siden min far stjal 30 tusen fra meg har lyst å beholde gavekortet. Anonymkode: c0741...f52
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #2 Skrevet 15. april 2019 Behold gaven uten å si noe. Du har ikke bedt om den, de kan ikke forvetnte at du skal tilgi og tenke at alt er greit bare fordi de gir deg en gave. Pengene er dine nå, situasjonen er lik. Anonymkode: 07ce7...ca5 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Behold gaven uten å si noe. Du har ikke bedt om den, de kan ikke forvetnte at du skal tilgi og tenke at alt er greit bare fordi de gir deg en gave. Pengene er dine nå, situasjonen er lik. Anonymkode: 07ce7...ca5 Takk. Anonymkode: c0741...f52
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #4 Skrevet 15. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Behold gaven uten å si noe. Du har ikke bedt om den, de kan ikke forvetnte at du skal tilgi og tenke at alt er greit bare fordi de gir deg en gave. Pengene er dine nå, situasjonen er lik. Anonymkode: 07ce7...ca5 Bare irriterrende med denne manupleringen hennes. Anonymkode: c0741...f52
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #5 Skrevet 15. april 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Behold gaven uten å si noe. Du har ikke bedt om den, de kan ikke forvetnte at du skal tilgi og tenke at alt er greit bare fordi de gir deg en gave. Pengene er dine nå, situasjonen er lik. Anonymkode: 07ce7...ca5 yes, ser jo på kortet er kjøpt i januar mnd, en mnd før jeg sa ordenlig i fra om at hun ikke sende meg meldinger lengre, det ble ikke respektert, da ble hun blokkert. Skal sjekke hvor mye det egentlig er kortet, og tviler på om det kortet ble kjøpt tanke til meg. Anonymkode: c0741...f52
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #6 Skrevet 15. april 2019 Overse alle forsøk på kontakt. Når man har blitt avvist lenge nok gir man opp. Anonymkode: fae1a...f1f
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #7 Skrevet 15. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Overse alle forsøk på kontakt. Når man har blitt avvist lenge nok gir man opp. Anonymkode: fae1a...f1f Håper det, jeg beholder gavekortet, også for vi se om pengene blir tatt tilbake om jeg ikke tar kontakt. Anonymkode: c0741...f52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå