AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #1 Skrevet 15. april 2019 Som jeg alltid har gjort, får jeg efaktura på mobilbank og setter til forfall. På mobilbank er den ikke lenger til forfall. Det står bokført dato i dag. Logger inn på Norwegian sin bank og der står det ikke betalt?? Er de bare sent ute? Eller må man regne med kluss med dagens jævla teknologi? Anonymkode: f5cb4...bc5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #2 Skrevet 15. april 2019 I dag er hele DnB på trynet. Anonymkode: 275df...c7f
applestories Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 Overføringer mellom banker gjøres vel fortsatt ikke på minuttet? Har hørt enkelte si fra tid til annen at det gjør det, men det er ikke min erfaring.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #4 Skrevet 15. april 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som jeg alltid har gjort, får jeg efaktura på mobilbank og setter til forfall. På mobilbank er den ikke lenger til forfall. Det står bokført dato i dag. Logger inn på Norwegian sin bank og der står det ikke betalt?? Er de bare sent ute? Eller må man regne med kluss med dagens jævla teknologi? Anonymkode: f5cb4...bc5 Står det bokført i dag, så er de over på Norwegian i morgen/i natt. Mellom kredittkort og annen bankkonto i annen bank skjer ikke overføringene samme dag. Sjekk bankene i morgen og oppdater tråden, etterpå. Dette går bra. Anonymkode: 49b96...929
Tibbie Skrevet 15. april 2019 #5 Skrevet 15. april 2019 Det er bokført i dag, men ikke kommet inn på mottakers konto. Du kan nok slappe av, alt er som normalt, og pengene er på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå