Gå til innhold

Ikke betalt?!?!?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som jeg alltid har gjort, får jeg efaktura på mobilbank og setter til forfall. På mobilbank er den ikke lenger til forfall. Det står bokført dato i dag. 

Logger inn på Norwegian sin bank og der står det ikke betalt?? Er de bare sent ute? Eller må man regne med kluss med dagens jævla teknologi? 

Anonymkode: f5cb4...bc5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I dag er hele DnB på trynet. 

Anonymkode: 275df...c7f

Skrevet

Overføringer mellom banker gjøres vel fortsatt ikke på minuttet? Har hørt enkelte si fra tid til annen at det gjør det, men det er ikke min erfaring.

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg alltid har gjort, får jeg efaktura på mobilbank og setter til forfall. På mobilbank er den ikke lenger til forfall. Det står bokført dato i dag. 

Logger inn på Norwegian sin bank og der står det ikke betalt?? Er de bare sent ute? Eller må man regne med kluss med dagens jævla teknologi? 

Anonymkode: f5cb4...bc5

Står det bokført i dag, så er de over på Norwegian i morgen/i natt. Mellom kredittkort og annen bankkonto i annen bank skjer ikke overføringene samme dag. 

Sjekk bankene i morgen og oppdater tråden, etterpå. Dette går bra.

Anonymkode: 49b96...929

Skrevet

Det er bokført i dag, men ikke kommet inn på mottakers konto. Du kan nok slappe av, alt er som normalt, og pengene er på vei :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...