Nuttery Skrevet 15. april 2019 #2 Skrevet 15. april 2019 Det blir jo to helt forskjellige opplevelser, da Taco Republica er en restaurant og Freddy Fuego er mer fast-food for min del. Personlig syntes jeg du fikk lite for pengene på Taco Republica, og maten var ikke spesielt fantastisk. Jeg foretrekker Freddy Fuego. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 Akkurat nå, Nuttery skrev: Det blir jo to helt forskjellige opplevelser, da Taco Republica er en restaurant og Freddy Fuego er mer fast-food for min del. Personlig syntes jeg du fikk lite for pengene på Taco Republica, og maten var ikke spesielt fantastisk. Jeg foretrekker Freddy Fuego. Okay, kan du anbefale et annet sted å spise da? Har lyst på god mat Anonymkode: 5d800...128
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #4 Skrevet 15. april 2019 1 minutt siden, Nuttery skrev: Det blir jo to helt forskjellige opplevelser, da Taco Republica er en restaurant og Freddy Fuego er mer fast-food for min del. Personlig syntes jeg du fikk lite for pengene på Taco Republica, og maten var ikke spesielt fantastisk. Jeg foretrekker Freddy Fuego. Gjerne litt i den rimelig enden Hva synes du om Monsun f eks? Anonymkode: 5d800...128
Nuttery Skrevet 15. april 2019 #5 Skrevet 15. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Okay, kan du anbefale et annet sted å spise da? Har lyst på god mat Anonymkode: 5d800...128 Mexicansk?
Nuttery Skrevet 15. april 2019 #6 Skrevet 15. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gjerne litt i den rimelig enden Hva synes du om Monsun f eks? Anonymkode: 5d800...128 Monsun er jeg ikke kjent med. Hvilken prisklasse per person kunne du tenkt deg? Og hvilke typer mat?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #7 Skrevet 15. april 2019 Akkurat nå, Nuttery skrev: Mexicansk? Ja, men behøver ikke å være det Og gjerne rundt gruneløkka/jernetorget Anonymkode: 5d800...128
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #8 Skrevet 15. april 2019 Akkurat nå, Nuttery skrev: Monsun er jeg ikke kjent med. Hvilken prisklasse per person kunne du tenkt deg? Og hvilke typer mat? Ikke noe mer enn 250 kr for måltriden Anonymkode: 5d800...128
Nuttery Skrevet 15. april 2019 #9 Skrevet 15. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, men behøver ikke å være det Og gjerne rundt gruneløkka/jernetorget Anonymkode: 5d800...128 Hm. Tavernan på Youngstorget har skikkelig god "skorpe" (deres pizza). Jeg har flere venninner som jeg vet går på tukthuset og er fornøyd med det. Hvis ikke kan dere jo ta turen til den nye mathallen rett ved Youngstorget? Litt avhengig av hvem du skal ut å spise med så kan jo f.eks Royal Gastropub i den nye Østbanehallen være noe. Personlig er jeg veldig glad i Trattoria Popolare nederst på Grünerløkka - ganske billig tre-retters med nydelige smaker. Der har jeg hatt med både kjæreste og foreldre - som alle er like fornøyde. Eventuelt kan vel Villa Paradiso også være noe?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #10 Skrevet 15. april 2019 1 minutt siden, Nuttery skrev: Hm. Tavernan på Youngstorget har skikkelig god "skorpe" (deres pizza). Jeg har flere venninner som jeg vet går på tukthuset og er fornøyd med det. Hvis ikke kan dere jo ta turen til den nye mathallen rett ved Youngstorget? Litt avhengig av hvem du skal ut å spise med så kan jo f.eks Royal Gastropub i den nye Østbanehallen være noe. Personlig er jeg veldig glad i Trattoria Popolare nederst på Grünerløkka - ganske billig tre-retters med nydelige smaker. Der har jeg hatt med både kjæreste og foreldre - som alle er like fornøyde. Eventuelt kan vel Villa Paradiso også være noe? Takk 🙂 Anonymkode: 5d800...128
Antoinette Skrevet 15. april 2019 #11 Skrevet 15. april 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og gjerne rundt gruneløkka/jernetorget Anonymkode: 5d800...128 Ingen av de bydelene eksisterer.
Gjest Geirfuglen Skrevet 15. april 2019 #12 Skrevet 15. april 2019 Jeg synes som Nuttery at man får lite for pengene på Taco Republica. Vil du ha mye for pengene ville jeg heller gått på Habibi eller Cafe Sara i det området. Spiste ofte på de plassene som student. Men dette er veldig uformelle plasser da, så det kommer litt an på hva anledningen er.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #13 Skrevet 15. april 2019 1 minutt siden, Antoinette skrev: Ingen av de bydelene eksisterer. Hva synes du om Ben Redikk? Anonymkode: 5d800...128
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #14 Skrevet 15. april 2019 Akkurat nå, Geirfuglen skrev: Jeg synes som Nuttery at man får lite for pengene på Taco Republica. Vil du ha mye for pengene ville jeg heller gått på Habibi eller Cafe Sara i det området. Spiste ofte på de plassene som student. Men dette er veldig uformelle plasser da, så det kommer litt an på hva anledningen er. Hv med Ben R 5 minutter siden, Nuttery skrev: Hm. Tavernan på Youngstorget har skikkelig god "skorpe" (deres pizza). Jeg har flere venninner som jeg vet går på tukthuset og er fornøyd med det. Hvis ikke kan dere jo ta turen til den nye mathallen rett ved Youngstorget? Litt avhengig av hvem du skal ut å spise med så kan jo f.eks Royal Gastropub i den nye Østbanehallen være noe. Personlig er jeg veldig glad i Trattoria Popolare nederst på Grünerløkka - ganske billig tre-retters med nydelige smaker. Der har jeg hatt med både kjæreste og foreldre - som alle er like fornøyde. Eventuelt kan vel Villa Paradiso også være noe? ben edikk? Anonymkode: 5d800...128
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #15 Skrevet 15. april 2019 Akkurat nå, Geirfuglen skrev: Jeg synes som Nuttery at man får lite for pengene på Taco Republica. Vil du ha mye for pengene ville jeg heller gått på Habibi eller Cafe Sara i det området. Spiste ofte på de plassene som student. Men dette er veldig uformelle plasser da, så det kommer litt an på hva anledningen er. Vi er ikkke studenter, og cafe sara og oslo street er jo langt unna den prisklassen jeg har nevnt. 250 kr for målitden alså ikke inkuldert drikke Anonymkode: 5d800...128
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #16 Skrevet 15. april 2019 6 minutter siden, Nuttery skrev: Hm. Tavernan på Youngstorget har skikkelig god "skorpe" (deres pizza). Jeg har flere venninner som jeg vet går på tukthuset og er fornøyd med det. Hvis ikke kan dere jo ta turen til den nye mathallen rett ved Youngstorget? Litt avhengig av hvem du skal ut å spise med så kan jo f.eks Royal Gastropub i den nye Østbanehallen være noe. Personlig er jeg veldig glad i Trattoria Popolare nederst på Grünerløkka - ganske billig tre-retters med nydelige smaker. Der har jeg hatt med både kjæreste og foreldre - som alle er like fornøyde. Eventuelt kan vel Villa Paradiso også være noe? Skulle kanskje ha sagt at jeg ikke er fan av italiensk mat Men uansett takk for tikps Anonymkode: 5d800...128
Gjest Geirfuglen Skrevet 16. april 2019 #17 Skrevet 16. april 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi er ikkke studenter, og cafe sara og oslo street er jo langt unna den prisklassen jeg har nevnt. 250 kr for målitden alså ikke inkuldert drikke Anonymkode: 5d800...128 Kanskje Sudøst? Ligger helt sør på løkka, nesten nede ved legevakta. Asiatisk fusion og masse mat for pengene.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #18 Skrevet 16. april 2019 On 4/15/2019 at 3:11 PM, AnonymBruker said: Hva synes du om Ben Redikk? Anonymkode: 5d800...128 Veldig god mat der 😊 Anonymkode: 35715...50f
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #19 Skrevet 16. april 2019 Hvorfor er denne tråden postet her på vennskap og ikke på Mat og drikke? Mulig du kan få flere svar om du poster den på riktig underforum. Anonymkode: 0cb19...f67
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #20 Skrevet 16. april 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er denne tråden postet her på vennskap og ikke på Mat og drikke? Mulig du kan få flere svar om du poster den på riktig underforum. Anonymkode: 0cb19...f67 Fått mange svar allerede som du ser. Så det går nok greit. Anonymkode: 5d800...128
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå