Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: 5d800...128

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir jo to helt forskjellige opplevelser, da Taco Republica er en restaurant og Freddy Fuego er mer fast-food for min del.

Personlig syntes jeg du fikk lite for pengene på Taco Republica, og maten var ikke spesielt fantastisk. Jeg foretrekker Freddy Fuego.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Nuttery skrev:

Det blir jo to helt forskjellige opplevelser, da Taco Republica er en restaurant og Freddy Fuego er mer fast-food for min del.

Personlig syntes jeg du fikk lite for pengene på Taco Republica, og maten var ikke spesielt fantastisk. Jeg foretrekker Freddy Fuego.

Okay, kan du anbefale et annet sted å spise da?

Har lyst på god mat :)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Nuttery skrev:

Gjerne litt i den rimelig enden :)

Hva synes du om Monsun f eks?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Okay, kan du anbefale et annet sted å spise da?

Har lyst på god mat :)

Mexicansk?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gjerne litt i den rimelig enden :)

Hva synes du om Monsun f eks?

Monsun er jeg ikke kjent med. Hvilken prisklasse per person kunne du tenkt deg? Og hvilke typer mat?

AnonymBruker
Skrevet

Mexicansk?

Ja, men behøver ikke å være det :)

Og gjerne rundt gruneløkka/jernetorget :)

AnonymBruker
Skrevet

Monsun er jeg ikke kjent med. Hvilken prisklasse per person kunne du tenkt deg? Og hvilke typer mat?

Ikke noe mer enn 250 kr for måltriden :)

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, men behøver ikke å være det :)

Hm. 

Tavernan på Youngstorget har skikkelig god "skorpe" (deres pizza). Jeg har flere venninner som jeg vet går på tukthuset og er fornøyd med det. Hvis ikke kan dere jo ta turen til den nye mathallen rett ved Youngstorget? 

Litt avhengig av hvem du skal ut å spise med så kan jo f.eks Royal Gastropub i den nye Østbanehallen være noe. 

Personlig er jeg veldig glad i Trattoria Popolare nederst på Grünerløkka - ganske billig tre-retters med nydelige smaker. Der har jeg hatt med både kjæreste og foreldre - som alle er like fornøyde. Eventuelt kan vel Villa Paradiso også være noe?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Nuttery skrev:

Hm. 

Tavernan på Youngstorget har skikkelig god "skorpe" (deres pizza). Jeg har flere venninner som jeg vet går på tukthuset og er fornøyd med det. Hvis ikke kan dere jo ta turen til den nye mathallen rett ved Youngstorget? 

Litt avhengig av hvem du skal ut å spise med så kan jo f.eks Royal Gastropub i den nye Østbanehallen være noe. 

Personlig er jeg veldig glad i Trattoria Popolare nederst på Grünerløkka - ganske billig tre-retters med nydelige smaker. Der har jeg hatt med både kjæreste og foreldre - som alle er like fornøyde. Eventuelt kan vel Villa Paradiso også være noe?

Takk 🙂 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av de bydelene eksisterer.

Gjest Geirfuglen
Skrevet

Jeg synes som Nuttery at man får lite for pengene på Taco Republica. Vil du ha mye for pengene ville jeg heller gått på Habibi eller Cafe Sara i det området. Spiste ofte på de plassene som student. Men dette er veldig uformelle plasser da, så det kommer litt an på hva anledningen er.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Antoinette skrev:

Ingen av de bydelene eksisterer.

Hva synes du om Ben Redikk?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Geirfuglen skrev:

Jeg synes som Nuttery at man får lite for pengene på Taco Republica. Vil du ha mye for pengene ville jeg heller gått på Habibi eller Cafe Sara i det området. Spiste ofte på de plassene som student. Men dette er veldig uformelle plasser da, så det kommer litt an på hva anledningen er.

Hv med Ben R

5 minutter siden, Nuttery skrev:

Hm. 

ben edikk?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Geirfuglen skrev:

Vi er ikkke studenter, og cafe sara og oslo street er jo langt unna den prisklassen jeg har nevnt. 250 kr for målitden alså ikke inkuldert drikke :)

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Nuttery skrev:

Hm. 

Skulle kanskje ha sagt at jeg ikke er fan av italiensk mat :) Men uansett takk for tikps :)

Gjest Geirfuglen
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er ikkke studenter, og cafe sara og oslo street er jo langt unna den prisklassen jeg har nevnt. 250 kr for målitden alså ikke inkuldert drikke :)

Kanskje Sudøst? Ligger helt sør på løkka, nesten nede ved legevakta. Asiatisk fusion og masse mat for pengene.

AnonymBruker
Skrevet
On 4/15/2019 at 3:11 PM, AnonymBruker said:

Hva synes du om Ben Redikk?

Veldig god mat der 😊

Anonymkode: 35715...50f

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er denne tråden postet her på vennskap og ikke på Mat og drikke? Mulig du kan få flere svar om du poster den på riktig underforum. 

Anonymkode: 0cb19...f67

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er denne tråden postet her på vennskap og ikke på Mat og drikke? Mulig du kan få flere svar om du poster den på riktig underforum. 

Anonymkode: 0cb19...f67

Fått mange svar allerede som du ser. Så det går nok greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...