AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #1 Skrevet 15. april 2019 Hei. Jeg er hjemme i påska med 10år gammel sønn. Noen forslag til hva vi kan finne på ? Ikke tur, det har jeg allerede planlagt :-) Takk for tips og god påske 😄 Anonymkode: 5b407...7b6
Gjest WhisperingWind Skrevet 15. april 2019 #2 Skrevet 15. april 2019 Kino Leos Ekeberg gården Teknisk Museum Svømmehall 🐣
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 13 minutter siden, WhisperingWind skrev: Kino Leos Ekeberg gården Teknisk Museum Svømmehall 🐣 For alle bor jo i Oslo 😆 Anonymkode: b9bb1...997 6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #4 Skrevet 15. april 2019 Vet ikke hvor du bor, men bibliotekene har gjerne en del aktiviteter når de er åpne. Ellers ville jeg arrangert påskejakt i huset! Anonymkode: ba587...883
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #5 Skrevet 15. april 2019 Pokemon Go Det blir jo litt «tur-aktig», men ikke direkte tur-tur Anonymkode: 07c41...38d 1
Gjest Juks Skrevet 15. april 2019 #7 Skrevet 15. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er hjemme i påska med 10år gammel sønn. Noen forslag til hva vi kan finne på ? Ikke tur, det har jeg allerede planlagt 🙂 Takk for tips og god påske 😄 Anonymkode: 5b407...7b6 Ludo, uno, yatzy og/eller brettspill. TV spill og filmer med påskesnop. Besøk til venner/familie. Bålkos med grilling av pølser. Tja, mulighetene har ingen grenser
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #8 Skrevet 15. april 2019 I Oslo: Ta turen ut til en av øyene. Selv om det er en tur, er det en litt annerledes tur. Anonymkode: c29d5...dc9
Gjest WhisperingWind Skrevet 15. april 2019 #9 Skrevet 15. april 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: For alle bor jo i Oslo 😆 Anonymkode: b9bb1...997 Hva er poenget med å være spydig? Sa Ts hvor hun bodde? Da foreslår en gjerne utifra der en bor. Hva med å heller komme med noe konstruktivt? Endret 15. april 2019 av WhisperingWind
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #10 Skrevet 15. april 2019 Påskeeggjakt. Gjem påskeegget ute i hagen/i huset. Evt kan du kjøpe et til deg selv også som barnet kan gjemme til deg. Grille. Lage påskepynt. Bake. Anonymkode: e8bcb...5a3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #11 Skrevet 15. april 2019 Lange, gode frokoster i pysjen Bake boller, lage kakao Høytlesing Anonymkode: 675c1...7c5
BMF Skrevet 15. april 2019 #14 Skrevet 15. april 2019 Lag påskeegg rebus med mange poster h*n skal løse for å ende opp med egget. Hver post har ledeord til neste post.
labine Skrevet 15. april 2019 #15 Skrevet 15. april 2019 Inviter venner av barnet med familie på vaffelbesøk og ta med vaffeljernet ut i sola så kan enten dere voksne sitte og prate mens du steiker vafler mens barna leker. Ha litt leker i hagen for voksne og barn etter eller før vaffelspising. Eller noe annet enn vafler om det ikke er fristende 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #16 Skrevet 15. april 2019 Mange gode forslag her...selv om hjemmelpåske likevel krever endel av foreldrene 😏 Synes det kan være vanskelig å gjøre noe "ekstra" ut av "ingenting" når heller ikke pengene strekker til. Påskeegg, tur i skogen, kos i hagen...joda. Men kjenner likevel det knyter seg i magen når jeg ser venner og bekjente legger ut bilder fra påskefjellet, fra hytta, fra en langweekend osv... Neida, kos og hygge trenger ikke koste så mye. Er jo tiden sammen som betyr noe tross alt. Likevel er jeg så ambivalent oppi hverdagen krav og forventninger. Anonymkode: 88ee3...4fb
Gjest WhisperingWind Skrevet 16. april 2019 #17 Skrevet 16. april 2019 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange gode forslag her...selv om hjemmelpåske likevel krever endel av foreldrene 😏 Synes det kan være vanskelig å gjøre noe "ekstra" ut av "ingenting" når heller ikke pengene strekker til. Påskeegg, tur i skogen, kos i hagen...joda. Men kjenner likevel det knyter seg i magen når jeg ser venner og bekjente legger ut bilder fra påskefjellet, fra hytta, fra en langweekend osv... Neida, kos og hygge trenger ikke koste så mye. Er jo tiden sammen som betyr noe tross alt. Likevel er jeg så ambivalent oppi hverdagen krav og forventninger. Anonymkode: 88ee3...4fb Om det er noe trøst så har vi råd til å reise bort, men hater hytter 😅 Synes det er mye koseligere å være hjemme og slappe av og nyte finværet her hjemme med rolige dager og turer ut i sola. Gå på cafe, kino og dra museumer etc. Skjønner ikke dette higet med å reise på fjellet med mindre en elsker ski og det gjør ingen av oss. Så glad for at snøen endelig er borte, da har jeg ikke tenkt å oppsøke den😂🐣 Ikke bry deg om hva omgivelsene måtte tenke og mene. Så lenge dere har det kjekt og koselig så er det det viktigste, ikke hvor dere er. Og det er ikke bare idyll med påske og familiehytter. Bare les her inne så er det nok av marerittscenarioer 😬 Endret 16. april 2019 av WhisperingWind
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #18 Skrevet 16. april 2019 De fleste byer har noe påskegreier for ungene. Søk på turistinformasjonen. Anonymkode: bcf6b...991
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #19 Skrevet 16. april 2019 2 timer siden, WhisperingWind skrev: Om det er noe trøst så har vi råd til å reise bort, men hater hytter 😅 Synes det er mye koseligere å være hjemme og slappe av og nyte finværet her hjemme med rolige dager og turer ut i sola. Gå på cafe, kino og dra museumer etc. Skjønner ikke dette higet med å reise på fjellet med mindre en elsker ski og det gjør ingen av oss. Så glad for at snøen endelig er borte, da har jeg ikke tenkt å oppsøke den😂🐣 Ikke bry deg om hva omgivelsene måtte tenke og mene. Så lenge dere har det kjekt og koselig så er det det viktigste, ikke hvor dere er. Og det er ikke bare idyll med påske og familiehytter. Bare les her inne så er det nok av marerittscenarioer 😬 Det er bare det at det er stor forskjell på å kunne velge å være hjemme mot det å være hjemme er det eneste valget man har Skjønner du mente det godt. Jeg er forøvrig ikke TS. Anonymkode: ea08a...4e6 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 16. april 2019 #20 Skrevet 16. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bare det at det er stor forskjell på å kunne velge å være hjemme mot det å være hjemme er det eneste valget man har Skjønner du mente det godt. Jeg er forøvrig ikke TS. Anonymkode: ea08a...4e6 Ser den. Men så også på det hun skrev om krav og forventninger. Gikk utifra at det var forventningene fra omverden, insta og Facebook om at man MÅ dra på fjellet i påsken. 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Likevel er jeg så ambivalent oppi hverdagen krav og forventninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå