AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #1 Skrevet 15. april 2019 "Han/ hun er så lik meg på den alderen- Vi tenker alltid likt vi!" , utbryter moren til stadighet Han/ hun gjør aldri noe galt- hen er så høflig så jeg har aldri hatt noe å utsette på hen Hvis dette barnet får en henvendelse fra andre i nære omgivelser så kan det ikke svare selv men kikker først på sin mor- for øyekontakt om det er ok å ta en avgjørelse selv. Autoritære narcissistiske foreldre som ikke lar barnet utvikle seg på egenhånd. Tipper disse foreldrene vil få en påminnelse når disse barna en gang skal løsrive seg- om det noensinne skjer. Jeg sier bare stakkars barn. Anonymkode: 8cf24...4e2 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #2 Skrevet 15. april 2019 Hva er det meningen vi skal diskutere her egentlig? At mor i historien din er en dårlig mor? At vi alle skal dele våre historier om dårlige mødre? Hva sier det om deg når du føler for å komme på et forum å øse ut av deg oppgulp om et enkeltmenneske du kjenner? Anonymkode: 07e50...364 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 Sånn er moren lin og jeg er 31 år i dag. Vil si jeg har hatt en fantastisk barndom, selv om den «vi» beskrivelsen var irriterende innimellom har vi et fantastisk nært forhold i dag. Vi ER jo faktisk utrolig like🤣 Anonymkode: f7f22...ad9 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #4 Skrevet 15. april 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn er moren lin og jeg er 31 år i dag. Vil si jeg har hatt en fantastisk barndom, selv om den «vi» beskrivelsen var irriterende innimellom har vi et fantastisk nært forhold i dag. Vi ER jo faktisk utrolig like🤣 Anonymkode: f7f22...ad9 Helt herlig! Det må være et fint mor og datterforhold. Anonymkode: 05060...9c6 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #5 Skrevet 15. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: "Han/ hun er så lik meg på den alderen- Vi tenker alltid likt vi!" , utbryter moren til stadighet Han/ hun gjør aldri noe galt- hen er så høflig så jeg har aldri hatt noe å utsette på hen Hvis dette barnet får en henvendelse fra andre i nære omgivelser så kan det ikke svare selv men kikker først på sin mor- for øyekontakt om det er ok å ta en avgjørelse selv. Autoritære narcissistiske foreldre som ikke lar barnet utvikle seg på egenhånd. Tipper disse foreldrene vil få en påminnelse når disse barna en gang skal løsrive seg- om det noensinne skjer. Jeg sier bare stakkars barn. Anonymkode: 8cf24...4e2 Og du er frøken perfekt du? Hva er drt med folk å slenge så mye drit om andre hele tiden?Fei for egen dør! Anonymkode: 63f65...967
Gjest WhisperingWind Skrevet 15. april 2019 #6 Skrevet 15. april 2019 Sønnen miner veldig lik meg. Både utseendemessig og personlighet. Mannen bemerker det ofte og det er en grunn til at jeg takler han så godt som jeg gjør, fordi jeg vet hvordan jeg trenger å takles. Hva er problemet ditt med det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå