AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #1 Skrevet 15. april 2019 Jeg følger eller fulgte nå da en side som heter eco.wild, det er en fanside for ncis los Angeles, den har 14 mill følgere. I går så hadde de en sånn «pray for a New season» og da bare sa jeg min mening om at jeg tror utifra «storylinen» at det ikke blir sesong 11 og at jeg var skuffet over det. Har ikke kommentert noe der før, ihvertfall ikke noe jeg kan huske og da har det i såfall ikke vært ufint. Og nå er jeg BLOKKA😳😳😳😳😳😳😳😳 .... folk tåler tydeligvis ikke noe om dagen... nei verden har blitt et så rart sted at jeg ikke skjønner mine arme råd 🤨 hva skjer med folk??????? 🤔🤔🤔🤔 hvis noen gidder å sjekke om de kommer inn på eco.wild på sin IG hadde jeg satt pris på det. Anonymkode: eb712...678 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #2 Skrevet 15. april 2019 Hva i alle dager skal folk sjekke for deg? Om de har skrevet hvorfor du er blokket? Anonymkode: 56153...02f 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 Siden er åpen den. Bare det du lurte på? Anonymkode: 653ae...1d3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #4 Skrevet 15. april 2019 Skjønte ikke helt hva du ville ha sjekket? Anonymkode: ca7ed...376
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #5 Skrevet 15. april 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden er åpen den. Bare det du lurte på? Anonymkode: 653ae...1d3 Takk 🙂 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønte ikke helt hva du ville ha sjekket? Anonymkode: ca7ed...376 Egentlig så var det ikke at jeg ville ha noe sjekka, jeg ville bare få ut frustrasjonen over at man kan bli blokka for så lite. Anonymkode: eb712...678 2
Million Skrevet 15. april 2019 #6 Skrevet 15. april 2019 #krenka Det er blitt virkelig helt for galt altså. Folk blir krenka for alt nå. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #7 Skrevet 15. april 2019 Et tegn på at du burde ta en pause fra internett. Anonymkode: 9da0d...bc0 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #8 Skrevet 15. april 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et tegn på at du burde ta en pause fra internett. Anonymkode: 9da0d...bc0 Fordi det er noen som har blokkert TS over en så uskyldig kommentar? Ja, her er det virkelig TS som trenger en pause fra internett... Anonymkode: fee69...493 7
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #9 Skrevet 15. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er noen som har blokkert TS over en så uskyldig kommentar? Ja, her er det virkelig TS som trenger en pause fra internett... Anonymkode: fee69...493 På grunn av reaksjonen til TS. Anonymkode: 9da0d...bc0
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #10 Skrevet 15. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: På grunn av reaksjonen til TS. Anonymkode: 9da0d...bc0 Jeg forstår TS godt hvis det hun har skrevet er så enkelt og greit. Dette er det store problemet med at «alle» er sin egen redaktør på SoMe; det gir betenkeligheter omkring ytringsfrihet og sensur. Anonymkode: 6b61c...1b4 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #11 Skrevet 15. april 2019 1 time siden, Million skrev: #krenka Det er blitt virkelig helt for galt altså. Folk blir krenka for alt nå. Så enig så enig 👏 krenka for alt 🤯 1 time siden, AnonymBruker skrev: Et tegn på at du burde ta en pause fra internett. Anonymkode: 9da0d...bc0 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: På grunn av reaksjonen til TS. Anonymkode: 9da0d...bc0 At jeg følger noen og sitter og kikker litt på det så må jeg ta pause fra Internett og min reaksjon var for sterk?? 🤔😳 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er noen som har blokkert TS over en så uskyldig kommentar? Ja, her er det virkelig TS som trenger en pause fra internett... Anonymkode: fee69...493 Takk, akkurat det jeg mener 🙂 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår TS godt hvis det hun har skrevet er så enkelt og greit. Dette er det store problemet med at «alle» er sin egen redaktør på SoMe; det gir betenkeligheter omkring ytringsfrihet og sensur. Anonymkode: 6b61c...1b4 Takk, ja jeg har lært nå og skal ikke være på SoMe så mye mer. Jeg har ikke min egen konto engang, bare laget en for å følge med litt. Jeg er fullstendig enig i det med det du sier om redaktører på SoMe, ytringsfrihet og sensur. Hadde hun nå i det minste sendt meg en DM så hadde det vært en ting så hadde jeg slettet (den uskyldige) kommentaren med en gang, men å gå til det steg å blokkere en «bruker» på så tynt grunnlag er faktisk bekymringsverdig. Ts Anonymkode: eb712...678 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå