AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #1 Skrevet 15. april 2019 Er det noen som vet hva de gjør av undersøkelser/sjekker? Det er ikke akutt henvisning, så må nok vente en stund. Ikke greit for minsten å ha det sånn stakkars. Anonymkode: 629a5...76d
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #2 Skrevet 15. april 2019 Vil tro de gjør ultralyd av mage/tarm, høyde/vekt, sykehistorie og generell undersøkelse. Anonymkode: 39bd5...4fe
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 Hvis det er full stopp, så blir det kanskje klysterbehandling, tre dagers opplegg. Skriver kanskje for jeg er ikke lege men har erfaring med barnet mitt. Det positive er at det letter med en gang. Håper barnet får komme til snart. Ville takket ja til klyster, men såklart barnet må være motivert. Høres verre ut enn det er . Anonymkode: fada9...480
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #4 Skrevet 15. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis det er full stopp, så blir det kanskje klysterbehandling, tre dagers opplegg. Skriver kanskje for jeg er ikke lege men har erfaring med barnet mitt. Det positive er at det letter med en gang. Håper barnet får komme til snart. Ville takket ja til klyster, men såklart barnet må være motivert. Høres verre ut enn det er . Anonymkode: fada9...480 De gjorde ikke ultralyd her. Men en sjekk blir det sikkert ja. Samtaler med lege. Sjekke om barnet er dehydrert. Anonymkode: fada9...480
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå