AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #1 Skrevet 15. april 2019 .... og jeg gruer meg sånn!! Er snakk om en gastroskopi, så er ingen operasjon med store risikoer. Men er redd selve narkosen, og dette er hennes første narkose. Redd hun ikke skal våkne igjen. Vi er enige om at far følger henne inn og er med henne til hun sovner. Han takler dette langt bedre enn meg. Anonymkode: afeef...b78
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #2 Skrevet 15. april 2019 Dette kommer til å gå kjempe fint! Har vert med på flere gastroskopier i narkose på barn og det er veldig fort gjort 🙂 anestesipersonalet gjør dette hver dag og er flinke å møte både barn og foreldre. Men vil anbefale at hun tar i mot det av beroligende hun får på barneavdelingen. Blir dette ikke tilbudt så spør. De barna som er litt likegyldige når de kommer til undersøkelsen har en mye bedre opplevelse av det hele ❤️ Anonymkode: f16f8...fca 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 Dette går så fint så dette er ren rutine, og sjansen for å ikke våkne av narkose når man er normalt frisk er forsvinnende liten. Forstår at det er veldig skummelt å skulle ha barnet sitt i narkose, men det er over på veldig kort tid, og barn kommer seg som oftes utrolig raskt etter narkose. Anonymkode: cffff...593 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå