Gjest litt sjokka... Skrevet 20. april 2005 #1 Skrevet 20. april 2005 Fant en link på nettet til en hjemmeside om ei som har verdens tynneste midje. Jeg bare :o :o enda jeg.... Hva synes dere andre til dette? Jeg har sett noen korsett som har vært meget pent på noen få kvinner. Men dette tok kaka! http://cathiejung.com/images/cjgal16003.jpg
Gjest litt sjokka Skrevet 20. april 2005 #3 Skrevet 20. april 2005 Limer inn hjemmesiden jeg glemte. Der står det ganske detaljert om den årelange kampen for å oppnå dette. Hun må gå med dette døgnet rundt, hver dag. Det må da bety forferdelige store smerter for henne? :-( http://cathiejung.com/index.html
Trampe Skrevet 20. april 2005 #4 Skrevet 20. april 2005 Æsj ja. Hva skjer dersom hun får en dytt og faller? Eller om hun bøyer seg for hardt ned? Knekker hun på midten da? Skjønner ikke at folk vil se slik ut...
Gjest GreenSky Skrevet 20. april 2005 #5 Skrevet 20. april 2005 Det er ikke sexy, nei. Men jeg har et korsett, og liker det godt.
Gjest GreenSky Skrevet 20. april 2005 #6 Skrevet 20. april 2005 Det er forresten et skjønnhetsideal fra gamle tider. Se f.eks på bildene fra Dronning Maud, hun hadde også syltynn midje...
Gjest skindeep Skrevet 20. april 2005 #7 Skrevet 20. april 2005 Hn må sikkert dra på exit og kjøpe barnebelter hun, viss hun skal ha belter til buksa si. Men hvor får hun tak i busker som passer til denne formen da? ikke rart hun går med korsett!
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2005 #8 Skrevet 20. april 2005 Æsj!!! At folk vil seg selv så vondt!!! Ble plutselig veldig glad i "love-handles'ene" mine jeg!!
Gjest skindeep Skrevet 20. april 2005 #9 Skrevet 20. april 2005 Æsj!!! At folk vil seg selv så vondt!!! Ble plutselig veldig glad i "love-handles'ene" mine jeg!! Sånne har jeg og.. prøver desperat å bli kvitt dem. Men jeg er ikke så desperat som den dama der har vært!
Gjest gjest1 Skrevet 20. april 2005 #10 Skrevet 20. april 2005 Alt med måte...hun har tatt den til det ekstreme. Men jeg har et korsett fra Vollers, og det er utrolig sexy
Fam Skrevet 20. april 2005 #13 Skrevet 20. april 2005 :o Hva i alle dager! Finnes det freakshow kataloger på nettet også!? Dette må være en av de styggeste "reimene" jeg har sett :o
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #14 Skrevet 20. april 2005 Helt jævlig. Men det er forskjell på å bruke korsett fordi det er pent og å snøre seg inn som den dama der har gjort.
Gjest seroxata Skrevet 20. april 2005 #15 Skrevet 20. april 2005 korsett er veldig fint til bruk i litt spesielle sammenhenger! jeg elsker å bruke det, fordi jeg blir superfornøyd med midjen min men alt med måte, såklart...det der var bare horribelt..
Gjest litt sjokka.. Skrevet 21. april 2005 #16 Skrevet 21. april 2005 Jeg begynner å tro at dette må være nok en"bonzai Kittens" jeg. Ingen kan vel greie å gå med dette 24/7. Hun har født tre barn før hun begynte med dette. Jeg går nå gravid med min nummer 4. Og når jeg ser min mage som egentlig er helt grei så fatter jeg ikke hvordan hun får det til. Hva med alle de meterene med tarmer vi har? Innvollene blir selvfølgelig presset oppover. Tenker på blodomløpet jeg. Blodtrykk og slikt. Hun må gå konstant med besvimelse følelse. Leste en gang at Pamela Anderson har fjernet to ribbein for å oppnå den figuren hun har. Bra vi er forskjellige men dette ser virkelig grusomt vondt ut.
Gjest Daniella_ Skrevet 21. april 2005 #17 Skrevet 21. april 2005 Tenkte også på dette med innvoller og sånt. Rart hun overlever :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå