Humor Skrevet 14. april 2019 #1 Skrevet 14. april 2019 Jeg føler meg på mange måter som en dårlig person som tenker og hvert fall skriver dette, men det er en følelse jeg ikke klarer å fri meg fra. Følelsen er ikke så tilstede når vi ikke treffes, men i stad dro jeg omsider på besøk til venninnen min. Har ikke vært der på noen måneder, og har vel unngått det litt. Når jeg er der tenker jeg bare hvor hvor ulike vi er, vi har forskjell mening om alt og alt ved henne irriterer. Jeg har andre venninner som er veldig ulike meg, men hvor vennskapet er nesten litt tuftet på det. Denne venninnen her er en jeg har kalt bestevenninne og vært forlover for tidligere. Nå de siste to årene klarer jeg henne bare ikke mer. Jeg synes hun har fæle holdninger på en del områder hva gjelder samfunnet og mennesker, og jeg synes det er ekkelt å være hos henne fordi jeg tenker bare at jeg vil dra. Så mye som irriterer vettet av meg med henne. Det irriterer meg intenst hvor elendig håndhygiene de har i hjemmet sitt. Det er fra bleieskift til middagslaging til meg uten håndvask i mellomtiden. Og hun er syk absolutt hele tiden. Arg. Jeg er fæl og burde fortelle henne at jeg synes vi har vokst i hver vår retning, men det er ikke lett. Mitt inntrykk er at hun overhodet ikke føler det samme. Noen som har erfaring med å føle seg ferdig i et vennskapsforhold?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #2 Skrevet 14. april 2019 Jeg kjenner meg veldig igjen i deg. Jeg klarte ikke «dumpe» henne på en respektfull måte før det gikk for langt og jeg rett og slett ble så fed up at jeg ble ei drittkjerring som hun ikke orka mer.. Så har jeg ei til som jeg sa ifra at nå følte jeg vi var på altfor forskjellige plasser og var nok best som bekjente. Mye mye bedre måte å gjøre det på. Anonymkode: cc2ee...c8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå