AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #1 Skrevet 14. april 2019 Har nummerert testene etter syklusdag. Begynte relativt tidelig da jeg ikke har anelse om når jeg har hatt EL tidligere. Men, hvordan kan det ha seg at LH synker rett etter mensen? trodde nivået skulle være på det laveste rundt mensen, men jeg har jo hatt stigning. For alt jeg vet kan LH ha vært positiv under mensen? mensen varte i fire dager, altså til dagen før jeg tok den første testen. Ser også at det begynner å stige igjen.. Når kan jeg forvente EL? er det snakk om 1 dag, eller 5? som dere kanskje skjønner er jeg relativt ny på dette, håper noen tar seg tid til å svare 😊😊 Anonymkode: 4757d...829
Astoria Skrevet 14. april 2019 #2 Skrevet 14. april 2019 Hei Ts. Temper du også? Det anbefaler jeg at du gjør samtidig. Vanskelig å si når du får EL, men tempen kan vise at du har hatt EL. Begynner å nærme seg i hvertfall, så kanskje om et par dager, men kanskje før og kanskje etter. Husk at positiv test skal være sterkere enn CL, og at testene bør tas om ettermiddagen. Og EL kan komme inntil 36t etter positiv test. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 ts her tusen takk for svar! temper ikke nei, da jeg jobber tredelt turnus er det vanskelig å tempe til samme tid 🙄 har tatt testene på kveld, så da får jeg bare følge med noen dager til 👍🏼 Anonymkode: 4757d...829
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå