Gå til innhold

Kvinner som bruker Strap-on på menn, ønsker svar fra kvinner som er erfaren.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, som kjent er nok endel menn glad i få anus stimulert. Brukt endel dildo selv, dette kan være helt himmelsk når man får orgasme av det.

Så er blitt veldig nysjerrig på kvinne med strap-on da jeg ikke tenner på menn. Vil gjerne høre erfaringen fra deg kvinne, som bruker strap-on på menn.

Dere som tror analsex er for homofil trenger ikke svare. Vil kun ha svar fra de som er erfarne med strap-on analsex.

Anonymkode: 40060...b92

Videoannonse
Annonse
Gjest NotYou
Skrevet

Hva lurer du spesifikt på? Hvordan det føles å være kvinnen bak strap-on? 

AnonymBruker
Skrevet

I begynnelsen var det litt Vanskelig for både han og meg. Men han var jomfru der bak, og jeg hadde en dårlig strapon som satt dårlig. Nå har vi en god, litt mindre strap on. Vi digger det 😁

Anonymkode: 15c29...974

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I begynnelsen var det litt Vanskelig for både han og meg. Men han var jomfru der bak, og jeg hadde en dårlig strapon som satt dårlig. Nå har vi en god, litt mindre strap on. Vi digger det 😁

Anonymkode: 15c29...974

Link? :) 

Gjest Alterego666
Skrevet

Min kjæreste har en ganske stor feeldoe og bruker i tillegg belte som holder den enda bedre på plass. Det gir nytelse for oss begge to samtidig. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva lurer du på...? :) 

Anonymkode: 6a2ae...257

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker både en Feeldoe (som en analdildo, eller at jeg også har den i meg) og en vanlig strap+ dildo. Skal ut og kjøpe nytt strapbelte i dag, for det forrige røyk under bruk...

Anonymkode: b1ce5...345

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke erfaring med strapon, men prøvde en gang med en dobbeldildo, slik at vi begge ble penetrert samtidig. Veldig spennende, men moderat nytelse.

Anonymkode: 9ad87...56a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...