AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #1 Skrevet 14. april 2019 Jeg er en kvinne i midten av 35 år... jeg har ingen nære venner. Jeg er mester på miste venner og ødelegge vennskap... Dessverre.. Jeg kjenner at jeg bruker KG som trøst og som en erstatning for venner. Det hjelper litt å ha noen å skravle med en lørdags kveld når man ikke har andre. Noen andre som meg? Anonymkode: a3287...f30 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #2 Skrevet 14. april 2019 Bruker Kvinneguiden til å skravle jeg også. Anonymkode: e01f3...aeb
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 Jeg bruker Kvinneguiden stort sett til å henge i forskjellige telle-tråder. Resten av forumet er egentlig ikke særlig interessant / spennende.... Anonymkode: 2af45...5ea
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #4 Skrevet 15. april 2019 Jeg tror det er slik for de fleste her inne. Også finnes det veldig mange som bruker KG til å snakke om ting de ikke tør å snakke om med folk de kjenner. Anonymkode: 6903e...715 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #5 Skrevet 15. april 2019 Det er en måte å kommunisere på som jeg syns er fin når jeg bare ikke orker å være sosial ellers. Så liker jeg å mene ting som jeg kan uttrykke. Kan også like å diskutere med andre, og å lese om alt hva andre tenker på, sliter med eller deler av andre ting. Trives veldig godt med kommunikasjon på nettet. Anonymkode: 4fd02...827
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #6 Skrevet 15. april 2019 Jeg har noen venninner, men i perioder er jeg litt...innesluttet. Asosial. Og da får jeg tilfredsstilt mitt daglige behov for å prate på KG i stedet for i virkeligheten. Bruker KG utrolig mye, det er en sosial måte å bruke internett på når man er mye hjemme som meg. Uføretrygdet 😣 Anonymkode: 7a82d...62d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå