AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #1 Skrevet 14. april 2019 Skal over grensen i påsken. Hva bør jeg kjøpe med meg? Vi er en vanlig fam, som spiser helt vanlig mat. Hva er billig, og som er et must? Så vil jeg ha tips om baketing, da jeg baker mye. Kaker Ol.vet du prisforskjellen fra Norge? Anonymkode: b8da0...7a4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #2 Skrevet 15. april 2019 Det er egentlig veldig lite av fornuftige ting som er billigere i Sverige. Anonymkode: 22648...b1a
MarianneE Skrevet 15. april 2019 #3 Skrevet 15. april 2019 Kokesjokolade, kakepynt, essenser, div pulver som f.eks lakris, gull og sølv er mye billigere og utvalget er stort. Ellers er det jo kjøttvarer, ost, saft, juice.. Vi var en tur på lørdag og kom hjem med b.la skavkjøtt av rein, pulled pork, pulled chicken, polarbrød, kjøttboller, bacon, allergimat, ost (hushållsost, lagret Jarlsberg, parmesan), proteinpudding, buffe potetmos, te, nutella, reeses peanøttsmør, brusbokser og litt godteri.
Knirke Skrevet 15. april 2019 #4 Skrevet 15. april 2019 Vi er der en gang i måneden og kjøper alltid kjøttdeig, ost, alkohol, godteri og brus. Ferdigretter er også mye billigere i Sverige, pleier alltid å ha noen i fryseren sånn at man kan ta seg mat hvis vi ikke har felles middag.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #5 Skrevet 15. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er egentlig veldig lite av fornuftige ting som er billigere i Sverige. Anonymkode: 22648...b1a Har du handla i Sverige noen gang? Anonymkode: 16a98...2dc 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #6 Skrevet 15. april 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du handla i Sverige noen gang? Anonymkode: 16a98...2dc Er der minst en gang i mnd pga at vi bor ganske nært og samboeren kjøper snus der, og det er jo stort sett bare unødvendige usunne varer som er billigere der. Anonymkode: 22648...b1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå