Gå til innhold

Hvordan gjøre det slik at de ikke kan like profilbilde på fb?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I det siste har jeg blitt stilt, eller nærmest angrepet, med spørsmål om hvorfor jeg ikke har profilbilde på facebook. Den ene grunnen er at jeg aldri finner et riktig bilde eller gidder å ta det, men den største er at jeg er redd for likes og det er derfor i grunn og bunn ikke er på sosiale medier: for at jeg ikke skal bli definert på antall likes. Jeg har ingen venner utenom de i nær familie og er aldri på sosiale arrangementer. Dessuten er jeg også lærling og møter kun jevnaldrende når kommunen kaller inn for lærlingsmøte. 

Men hvis jeg en gang skal ha et profilbilde på facebook, hvordan kan jeg gjøre det slik at ingen kan like det?

Anonymkode: 958f4...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du må være på PC. Med en gang du har oppdatert profilbilde så må du klikke på det og sette det til privat. 

Alle kan se profilbildet mitt, men de kan ikke klikke på det og derfor ikke like/kommentere.

Screenshot 2019-04-14 at 18.37.29.png

Anonymkode: 4be12...267

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må være på PC. Med en gang du har oppdatert profilbilde så må du klikke på det og sette det til privat. 

Alle kan se profilbildet mitt, men de kan ikke klikke på det og derfor ikke like/kommentere.

Thank you! :)

Anonymkode: 958f4...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, man kan klikke på det, men ikke like og kommentere.

Anonymkode: 4aa4d...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan bytte via mobil og. Trykk rediger innstillinger og scroll til Bare meg ( som kan se bildet) Alle ser bildet, men ingen kan like eller kommentere.

Anonymkode: 8126e...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...