AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #1 Del Skrevet 14. april 2019 I det siste har jeg blitt stilt, eller nærmest angrepet, med spørsmål om hvorfor jeg ikke har profilbilde på facebook. Den ene grunnen er at jeg aldri finner et riktig bilde eller gidder å ta det, men den største er at jeg er redd for likes og det er derfor i grunn og bunn ikke er på sosiale medier: for at jeg ikke skal bli definert på antall likes. Jeg har ingen venner utenom de i nær familie og er aldri på sosiale arrangementer. Dessuten er jeg også lærling og møter kun jevnaldrende når kommunen kaller inn for lærlingsmøte. Men hvis jeg en gang skal ha et profilbilde på facebook, hvordan kan jeg gjøre det slik at ingen kan like det? Anonymkode: 958f4...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #2 Del Skrevet 14. april 2019 Du må være på PC. Med en gang du har oppdatert profilbilde så må du klikke på det og sette det til privat. Alle kan se profilbildet mitt, men de kan ikke klikke på det og derfor ikke like/kommentere. Anonymkode: 4be12...267 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #3 Del Skrevet 14. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må være på PC. Med en gang du har oppdatert profilbilde så må du klikke på det og sette det til privat. Alle kan se profilbildet mitt, men de kan ikke klikke på det og derfor ikke like/kommentere. Anonymkode: 4be12...267 Thank you! Anonymkode: 958f4...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #4 Del Skrevet 14. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må være på PC. Med en gang du har oppdatert profilbilde så må du klikke på det og sette det til privat. Alle kan se profilbildet mitt, men de kan ikke klikke på det og derfor ikke like/kommentere. Anonymkode: 4be12...267 Jo, man kan klikke på det, men ikke like og kommentere. Anonymkode: 4aa4d...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #5 Del Skrevet 14. april 2019 Du kan bytte via mobil og. Trykk rediger innstillinger og scroll til Bare meg ( som kan se bildet) Alle ser bildet, men ingen kan like eller kommentere. Anonymkode: 8126e...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå