Gå til innhold

Sex med en fremmed mann på utested

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg som den sluten selv om jeg egentlig vet at jeg ikke er det. I går kveld på byen gjorde jeg noe som jeg vanligvis ikke pleier å gjøre. Ingen av mine venninner heller. Jeg gikk bort til baren for å kjøpe øl da jeg traff en litt eldre mann. Jeg er 27 og han rundt 40 tenker jeg. Han hadde et blikk som kunne smelte en stein, samtidig som han var litt badboy. Vet ikke helt hva som skjedde men han tok meg plutselig bare hånda å leiet meg inn på handicap toalettet. Ble ikke mange ordene som ble utvekslet. Men sex ble det, veldig god sex også. Vi gjorde det meste. Trodde ikke dette var noe jeg tente på helt til det faktisk skjedde. Dette er noe jeg vil gjøre igjen. Er det noen andre som har gjort noe lignende?

Anonymkode: ba555...99e

Han hadde eit blikk som kunne smeltet ein stein.  ?   Du veit  ikkje hellt hva som skjedde,men han tok deg bare i hånden og geleidet deg bare "rett innpå handicap toalettet hvor dere hadde sex "    Har du ofret tanken om at " noe ukjent" vart droppet i Øl-glasset før hyrdestunden på toalettet. ?

Endret av Anonym Bruker
Skrevet

Jeg har tenkt på å gjøre noe lignende, er mann på 50. Men hvor går man? 😉

Skrevet
19 minutter siden, erikhansen skrev:

Du får ta deg en runde og sjekke dofasilitetene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Anonym Bruker skrev:

Han hadde eit blikk som kunne smeltet ein stein.  ?   Du veit  ikkje hellt hva som skjedde,men han tok deg bare i hånden og geleidet deg bare "rett innpå handicap toalettet hvor dere hadde sex "    Har du ofret tanken om at " noe ukjent" vart droppet i Øl-glasset før hyrdestunden på toalettet. ?

Nei😄 men var jo full da...

Ts

• Liker 3
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
1 time siden, erikhansen skrev:

Til nærmeste  handicap toalett 

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei😄 men var jo full da...

Ts

Full mann m/ glimt i øyet !.  Snakk om flaks .

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken by/sted var dette da?

Anonymkode: f9d6c...fc0

AnonymBruker
Skrevet

Her jeg bor så blir personer som prøver å ha sex på doen utestengt i 2 år fra utestedet,så nei det gidder jeg ikke risikere.

Men hadde en gang spontan sex med en fremmed mann inne på doen på toget. Dette var natt-toget mellom Bergen- Oslo så de fleste sov. Vi hadde sittet å snakket sammen i flere timer å hadde veldig god kjemi! Det utviklet seg til en kjappis på doen :P

Anonymkode: 7c2a8...78a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Superspennende med uforpliktet sex, rett på sak uten noe surr. Men helst edru for min del.

Anonymkode: 9df46...103

Heller jævla kjedelig. Det er ikke som man ikke vet hvordan det foregår.

Anonymkode: 1b7dc...f50

AnonymBruker
Skrevet

Ja,  på lørdag. Trodde ikke det var helt min greie men det var dritgodt. Karen var veldig flink også. 

Anonymkode: 056a9...f1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her jeg bor så blir personer som prøver å ha sex på doen utestengt i 2 år fra utestedet,så nei det gidder jeg ikke risikere.

Men hadde en gang spontan sex med en fremmed mann inne på doen på toget. Dette var natt-toget mellom Bergen- Oslo så de fleste sov. Vi hadde sittet å snakket sammen i flere timer å hadde veldig god kjemi! Det utviklet seg til en kjappis på doen :P

Det har faktisk jeg også på nattoget til Trondheim, ble sittende ved siden av ei søt dame med to små unger hun skulle hjem til Oppdal, vi ble sittende og prate ungene ble litt grinete så da konduktøren kom spurte jeg om han hadde ledig sovekabin, det hadde han og han trodde sikkert vi var par for han bar den ene og jeg den andre ungen og fikk lagt dem, straks ungene sovna fikk vi av oss klær og hadde lang og deilig sex

Anonymkode: ebc82...372

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg som den sluten selv om jeg egentlig vet at jeg ikke er det. I går kveld på byen gjorde jeg noe som jeg vanligvis ikke pleier å gjøre. Ingen av mine venninner heller. Jeg gikk bort til baren for å kjøpe øl da jeg traff en litt eldre mann. Jeg er 27 og han rundt 40 tenker jeg. Han hadde et blikk som kunne smelte en stein, samtidig som han var litt badboy. Vet ikke helt hva som skjedde men han tok meg plutselig bare hånda å leiet meg inn på handicap toalettet. Ble ikke mange ordene som ble utvekslet. Men sex ble det, veldig god sex også. Vi gjorde det meste. Trodde ikke dette var noe jeg tente på helt til det faktisk skjedde. Dette er noe jeg vil gjøre igjen. Er det noen andre som har gjort noe lignende?

Min første tanke: AT du tørr!!  I 2019 er alle opplyst nok om HIV, hepatitt, og andre mindre livstruende sykdommer. 

Du må teste deg snarest, og hvis du kommer godt ut av det, håper jeg du aldri drar et sånt stunt igjen. Synes du skal Google hiv og hepatitt. Hvorfor i alle dager vil du utsette deg for å bli smittet for noe så farlig? 

Du skal sikkert ha barn, og vil finne deg en å leve med. De mulighetene blir borte for deg om du blir smittet av en sykdom. En ting er klamydia eller herpes. Men hva med hepatitt A for eksempel? Det smitter kjempelett og kan få dødelig utgang. Eller hepatitt B. Da kan du ikke ha sex mer.

Hiv er heldigvis mer sjeldent, men det finnes..

Folk som med letthet kan ha seg uten kondom, gjør det gjerne med flere. Du vet heller ikke hvem som gjør det med prostituerte. 

Håper dette setter en sikkelig støkk ideg, så du ikke gjør det igjen. Eller.. gjør det gjerne, men insiterer på kondom. 

Kjære deg, ditt liv er mer verdt, skjønner du ikke det?❤️❤️

Anonymkode: 58031...08d

• Liker 5
Skrevet

Har vært mannen ved et par tilfeller. Dog langt fra så gammel.

Var en gang hvor vi ikke sa et eneste ord til hverandre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke ung når du er 27 vettu.

Anonymkode: 2c46e...9bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han manen må jeg lære av altså. 

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ble det til liksom? Spurte han "kan vi ha sex"? Spurte du eller hva? 

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
16 timer siden, visp skrev:

Dessuten er jeg ganske så sikker på at det ikke var første gang han gjorde dette, så du bør jo sjekke deg.

Tenk om det faktisk var første gangen han gjorde noe sånt. Og kanskje han ble litt bekymret for om TS er løs, spesielt når hun bare blir med vilt fremmede menn på do for å knulle ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Og her inne tror vi fortsatt på alt vi leser ser jeg..

Anonymkode: a3d7d...a05

• Liker 2
Skrevet

Traff ei jente i en tett barkø i oslo en fredagskveld, hun frøs sa hun, så jeg tok frakken min rundt henne, varm meg mere sa hun med et lurt smil, med mine varme hender på hennes mage var jeg ikke i tvil hva hun ville. Vi rakk ikke frem til døra før vi dro på hotellet mitt. Om søndagen når jeg skulle reise hjem, innrømmet hun at var gift og hadde to barn. Hun har ikke fått sex av mannen på ett år, hevdet hun. Totalt fremmed kvinne lar meg få lov til å fingerpule henne i en barkø, har jeg mange ganger tenkt på. Men jeg synes ikke hun er slutty, i såfall er jeg det sjøl 😂 Savner henne enda❤️

• Liker 5
Skrevet
32 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Tenk om det faktisk var første gangen han gjorde noe sånt. Og kanskje han ble litt bekymret for om TS er løs, spesielt når hun bare blir med vilt fremmede menn på do for å knulle ;) 

De burde begge sjekket seg ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...