Gå til innhold

Tidsbonanza

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter og ser på Tidsbonanza på NRK. Hva f.... har skjedd med Marit Voldsæter? Hu ligner ho ikke på seg selv lenger hverken i oppførsel eller utseende. 

Anonymkode: 0bcd6...9d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sitter og ser på Tidsbonanza på NRK. Hva f.... har skjedd med Marit Voldsæter? Hu ligner ho ikke på seg selv lenger hverken i oppførsel eller utseende. 

Jeg tenkte det samme 😱

Anonymkode: 5819e...585

AnonymBruker
Skrevet

La merke til nøyktig det samme. Fikk nesten sjokk. Håper det går bra med henne..

Anonymkode: 4b73e...196

AnonymBruker
Skrevet

Lurte veldig jeg også. Måtte søke henne opp, og hun ser jo helt annerledes ut enn bare for 1 år siden. 

Anonymkode: bc30c...3e4

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett henne før, så om hun har forandret seg utessendemessig vet jeg ikke. Men hva mener du med at oppførslen er annerledes? Av det jeg så i går så var hun jo helt vanlig, ingenting å reagere på med oppførslen?

Anonymkode: 77e2e...6cf

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett henne før, så om hun har forandret seg utessendemessig vet jeg ikke. Men hva mener du med at oppførslen er annerledes? Av det jeg så i går så var hun jo helt vanlig, ingenting å reagere på med oppførslen?

🙄

Oppførselen trenger ikke være noe spesielt å reagere på for at den skal skille seg fra hvordan hun vanligvis er. 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🙄

Oppførselen trenger ikke være noe spesielt å reagere på for at den skal skille seg fra hvordan hun vanligvis er. 

Vet jo det, bare lurte på hva dere mener var annerledes med den. 🙄

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Synes programlederen er ekstremt irriterende.

Anonymkode: 60c2f...0db

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes programlederen er ekstremt irriterende.

Anonymkode: 60c2f...0db

Enig. Blir to much for meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...