AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #1 Skrevet 14. april 2019 Jeg er 25 år og har begynt å få så grov hud syntes jeg... før følte jeg meg fin uten sminke, men jeg har mistet all glød, ser ut som et dratt spøkelse med grov hud, store porer i hele pannen, nese og rundt nesepartiet. Jeg har ikke fet hud, (har veldig tørr hud) så porene kommer ikke av det, de har alltid vært der, men ikke noe spesielt synlig, det er akkurat som at huden har blitt gammel og at de syntes tydligere pga det. Har ikke fått noe rynker/linjer, men huden ser alikevel sliten ut syntes jeg. Hva anbefaler dere for å få mindre synlige porer, mer glød og spenst, slik at jeg kan se litt freshere og friskere ut? Kjemisk peeling f.eks? Anonymkode: 75598...2ab
Blingblingtahei Skrevet 14. april 2019 #2 Skrevet 14. april 2019 En god skrubb, gjerne syrer, et godt serum og god krem, gjerne med c vitamin. Husk solkrem og drikk mye vann 😊
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #3 Skrevet 14. april 2019 47 minutter siden, Blingblingtahei skrev: En god skrubb, gjerne syrer, et godt serum og god krem, gjerne med c vitamin. Husk solkrem og drikk mye vann 😊 Syrer? Anonymkode: 75598...2ab
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #4 Skrevet 14. april 2019 Spander deg en tur til hudpleier. De vet hva som hjelper. Det kan være at underhuden din er tørr etter høst og vinter. Må få igang blodsirkulasjon ut i huden Anonymkode: 70990...3d4
Blingblingtahei Skrevet 14. april 2019 #5 Skrevet 14. april 2019 Aha bha pha https://www.blivakker.no/product/3054524/exuviance-triple-microdermabrasion-face-polish-75g Denne er veldig god 😊 https://www.blivakker.no/product/3011375/exuviance-vespera-bionic-serum-30ml Den er vanvittig god!
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #6 Skrevet 14. april 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spander deg en tur til hudpleier. De vet hva som hjelper. Det kan være at underhuden din er tørr etter høst og vinter. Må få igang blodsirkulasjon ut i huden Anonymkode: 70990...3d4 Jeg hører så mye rart om hudpleiere, er det bedre å gå til hudlege kanskje? Anonymkode: 75598...2ab
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #7 Skrevet 14. april 2019 40 minutter siden, Blingblingtahei skrev: Aha bha pha https://www.blivakker.no/product/3054524/exuviance-triple-microdermabrasion-face-polish-75g Denne er veldig god 😊 https://www.blivakker.no/product/3011375/exuviance-vespera-bionic-serum-30ml Den er vanvittig god! Takk for tips Anonymkode: 75598...2ab
n0vember Skrevet 14. april 2019 #8 Skrevet 14. april 2019 Kan anbefale Korres sin suncare spray yoghurt spf50 hvis du skal bruke syrer! Vita har den på tilbud nå 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #9 Skrevet 14. april 2019 7 minutter siden, Kveldshimmel skrev: Kan anbefale Korres sin suncare spray yoghurt spf50 hvis du skal bruke syrer! Vita har den på tilbud nå Men hva gjør syrer ? Anonymkode: 75598...2ab
n0vember Skrevet 14. april 2019 #10 Skrevet 14. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva gjør syrer ? Anonymkode: 75598...2ab AHA-syrer:Øker cellefornyelsen og eksfolierer huden Behandler pigmenteringer, solskader og ujevn hudtone Binder fuktighet og gir huden ny glød Minsker linjer, rynker, ujevnheter og arr Passer en tørr eller moden hud BHA-syrer: Eksfolierer huden og øker cellefornyelsen Løser opp talg i porene Effektiv behandling av acne og hudormer Anti-inflammatoriske egenskaper og røddempende PHA-syrer: Eksfolierer huden skånsomt og øker cellefornyelsen Binder fukt i huden Fungerer som en antioksidant Ideell for en sensitiv hud eller ved rosacea (Fra skincity) 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #11 Skrevet 14. april 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hører så mye rart om hudpleiere, er det bedre å gå til hudlege kanskje? Anonymkode: 75598...2ab Hudlege er hvis du har plager eller sykdommer, hudpleier er hvis du generelt har lyst til bedre hudpleie. Og utfra din beskrivelse så høres det ikke ut som du har behov for hudlege. Det er mer hvis man har store acne utbrudd, mistenker Roscea, eksem mm. Din hud kan sikkert bedres med riktig hudpleie. Hvis du ikke vil gå til hudpleier så kan du starte med å skaffe en god rens og toner, skrubb og ansiktsmaske. Gjerne skrubb som inneholder syrer. Anonymkode: cf2cd...e53
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #12 Skrevet 14. april 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hudlege er hvis du har plager eller sykdommer, hudpleier er hvis du generelt har lyst til bedre hudpleie. Og utfra din beskrivelse så høres det ikke ut som du har behov for hudlege. Det er mer hvis man har store acne utbrudd, mistenker Roscea, eksem mm. Din hud kan sikkert bedres med riktig hudpleie. Hvis du ikke vil gå til hudpleier så kan du starte med å skaffe en god rens og toner, skrubb og ansiktsmaske. Gjerne skrubb som inneholder syrer. Anonymkode: cf2cd...e53 Ja, jeg får lete etter en god hudpleier i nærheten her da Anonymkode: 75598...2ab
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #13 Skrevet 14. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg får lete etter en god hudpleier i nærheten her da Anonymkode: 75598...2ab Finnes mye dårlig der ute. Så dette er nok lurt. Var på besøk hos en venn engang, og stakk tilfeldigvis innom en liten hudpleie- salong. Jeg sa jeg brukte vaselin på ansiktet, og det første jeg fikk høre av hudpleieren: "Du vet at du får kviser av det". Jeg dro aldri tilbake. Molekylene i vaselin er altfor store til å tette porene. Dette er udiskuterbar fakta. Dersom du som hudpleier sier noe sånt, synes jeg synd på kundene dine. Anonymkode: 645e5...507
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå