Gjest siri piri Skrevet 20. april 2005 #1 Skrevet 20. april 2005 hva er det du for tiden går rundt og har SÅ lyst på til sminkepungen eller på badehylla? Kjenn som pengene brenner i lomma! (uff...hvorfor blir aldri den forrige jeg kjøpte tom...) har du en 5-sikle-på-ting-liste? jeg vil se!
Theo Skrevet 20. april 2005 #2 Skrevet 20. april 2005 1. Body butter-skrubb 2. IsaDora Inliner 3. Nytt sett med øyenskygge 4. Biotherm fuktighetskrem 5. Solpudder
Gjest Tristessa Skrevet 20. april 2005 #3 Skrevet 20. april 2005 Hmmm... Noen av tingene trenger jeg, andre blir vel i en drømmesituasjon hvor jeg ikke betaler selv! - God solkrem til kropp&ansikt (tips?) - Dr. Hauschka rensemelk - Vannfast mascara (Lancome?) - God kroppsskrubb - Lancome sprayselvbruner (Eller Fake Bake sin?) Edit: alle tingene er vel noe jeg strengt tatt kommer til å kjøpe selv. Dyrere alternativ får være til en drømmesituasjon...
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #4 Skrevet 21. april 2005 Guerlain meteorites pudder Christian Dior palett med 5 øyenskygger lipgloss, lipgloss, lipgloss Chanel Vitalumiere foundation Dove shower mousse.
Gjest hjalmarlover Skrevet 21. april 2005 #5 Skrevet 21. april 2005 Åh,hadde det bare vært 5 ting!! :-x Noe av det jeg har lyst på nå er: Dior spray foundation Britney parfyme Shimmerkrem m/farge fra Guerlain(nyyydelig til en varm sommerkveld! Redken solbeskyttelse for blond hår Joico serum for blondt hår Men lista kunne blitt lengre....
Morea Skrevet 21. april 2005 #6 Skrevet 21. april 2005 Alltid lyst på noe nytt.. - en ny rouge (liker den jeg har hatt, Lancome, men vil prøve noe nytt) Har lyst på NARS men tror ikke de finnes i Norge. - en ny øyekrem - en varmebeskyttende spray eller lignende. - mascara fra HR eller YSL - lett foundation til sommeren.
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2005 #7 Skrevet 21. april 2005 Jeg skulle ønske jeg kunne si at jeg var totalt uten ønsker, men selv om skapene er fulle, er det alltid noe som frister. Jeg kunne tenkt meg: *Chanel Hydramax+ krem for tørr hud (edit: ALTFOR sterkt parfymert:-? ), bestilte Perpetual Moisture fra EA i stedet, den er nyydelig og gir masse fuktighet. *Kerastase Reflection balsam og leave-in *Ny Aveda håndkrem *Eau de Rubylips fra Salvador Dali *Ny St Tropez skum Sikkert mye mer, men jeg later som om jeg er fornøyd
Miss Marple Skrevet 22. april 2005 #8 Skrevet 22. april 2005 Jeg har også mer enn nok, men har alltid lyst på enda litt til. 1. Biotherms Body Lotion på pumpeflaske 2. Ny parfyme, tenkte litt på Laura, har brukt den før, men lukter søtt og godt nå som det snart er sommer 3. Elisabeth Raden Sponge on make up. Krempudder som dekker utrolig godt. 4. Lyst til å farge og stripe håret hos frisøren, men det blir for dyrt for min lommebok for øyeblikket (som snart blir tom da jeg skal i 4 komfer fremover) 5. Nye selvbruner
Gjest Étoile Skrevet 22. april 2005 #9 Skrevet 22. april 2005 Har alltid en ønskeliste på lur, enda skap,skuffer og hyller er stappfulle... :oops: I dag morges kastet jeg til og med mellom 5 og 10 produkter som jeg ikke liker, og som har stått så lenge på badehylla at de sannsynligvis har gått ut på dato anyway. Men på ønskelista står: * En ny fresh og rosa rouge, helst MAC eller Nars, men får vel ikke tak i noen av delene før jeg evt. skal ut og reise igjen. * En god solkrem til ansiktet, som ikke er fet eller tetter porer, og med minimum faktor 15. * Joico K-Pak leave in skum og proteinkur. * Ruban Perlee i Sunlight fra Chanel, men jeg vet jeg egentlig ikke har bruk for den, har plenty skimmerprodukter.
philippa starck Skrevet 22. april 2005 #10 Skrevet 22. april 2005 Jeg har aldri vært så veldig interessert i kosmetikk, men når jeg nå har begynt å kjøpe skikkelige produkter på parfymeri, ender jeg alltid opp med MYE mer enn jeg egentlig skulle... Så i går skulle jeg ha meg en ny etterlengtet øyeskygge, og endte opp med serum, dagkrem og leppestiftsett fra Dior... Men jeg så jo mange ting jeg kunne tenkt meg: *spray-på-foundation fra Dior *nattkrem fra Dior *ny parfyme *solpudder *og sikkert ett-eller-annet-produkt-som-du-bare-må-ha til....
Gjest Odense Skrevet 22. april 2005 #11 Skrevet 22. april 2005 har lyst på alt for masse.. * solpudder * rouge i coral farge eller gull shimmer * joico k-pack serien * ny øye krem, tror jeg går for all about eyes fra Clinque
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2005 #12 Skrevet 28. april 2005 * ny øye krem' date=' tror jeg går for all about eyes fra Clinque[/quote'] Absolutt å anbefale, det er en helt herlig øyekrem!!!
Lia Skrevet 28. april 2005 #13 Skrevet 28. april 2005 Har skapet fullt, så mannen min synes nok ikke at jeg trenger noe mer nå. Allikevel har jeg lyst på: Miracle-parfymen til Lancôme Bodylotion med sitrus fra Biotherm Dagkrem fra Chanel Nattkrem fra Chanel Chanels rensemousse Reiser til Roma i pinsen - taxfree, here I come!
Søtpotita Skrevet 28. april 2005 #14 Skrevet 28. april 2005 1. kanebo foundation 2. body shop augeskyggekuler 3. solpudder 4. lancome ansiktskrem 5. spa bodylotion frå body shop
Salt Skrevet 29. april 2005 #15 Skrevet 29. april 2005 - ny mascara. Står mellom Lash Queen fra Helena Rubinstein, eller den fra YSL, som mange skryter av her inne. - ansiktsmaske. Vurderer å kjøpe Shiseido Moisture Relaxing Mask, men er litt usikker på om den er verdt pengene. Noen som har prøvd? - solpudder - øyekrem, lurer på om jeg kommer til å gå for Shiseido her også. - selvbruner Lista hadde nok vært litt lenger i går, men jeg kommer akkurat hjem fra parfymeriet Ny øyenskygge og foundation.
Tusseline Skrevet 29. april 2005 #16 Skrevet 29. april 2005 - Solpudder fra Body Shop - Selvbruning (kropp) fra Piz B. - Peelingkrem til ansiktet (kanskje YSL) - Solkrem til ansiktet - Fuktighetskrem fra Declor ....and so on.
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #17 Skrevet 29. april 2005 Jeg vil gjerne legge til på lista mi: *En femliterskanne med J.Lo Miami Glow (digger den!) *En bøtte fuktighetsmaske som slukker tørsten i huden min (har ingen fuktighetsmaske hjemme uten fruktsyrer i :-( )
Gjest hjalmarlover Skrevet 29. april 2005 #18 Skrevet 29. april 2005 Jeg vil gjerne legge til på lista mi: *En femliterskanne med J.Lo Miami Glow (digger den!) *En bøtte fuktighetsmaske som slukker tørsten i huden min (har ingen fuktighetsmaske hjemme uten fruktsyrer i :-( ) Og lønnspålegg??
Gjest Rosina Skrevet 29. april 2005 #19 Skrevet 29. april 2005 Åhhhhhhhhhhhh, det er så mange fristelser på kosmetikk-fronten. Fem ting jeg virkelig ønsker meg for tiden, er: - Radiant touch, YSL - Det fantastiske Superpowder fra Clinique - Meteorites fra Guerlain - Enda en nyanse (helst bringebærfarget) av Juicy tubes - Elnett hårspray Ønsker alle en super vår og sommer!!
Smilla78 Skrevet 29. april 2005 #20 Skrevet 29. april 2005 Clarins sin nye volum mascara Guerlain issima body secret (nyyydelig bodylotion, men akk så dyyyyyyyyyr!) Pudder fra clinique En juicy tube til i lys rosabeige nyanse Renseserien pure focus fra lancome En oppstrammende krem til lårene og magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå