Paula Skrevet 20. april 2005 #1 Del Skrevet 20. april 2005 Hei! Tenkte jeg kunne skaffe med hverdags-dagbok om ditt og datt, etter å ha smuglest i andres bøker en god stund nå. Så her er jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rabiate Skrevet 21. april 2005 #2 Del Skrevet 21. april 2005 Hei å velkommen hit inn! *Trommevirvel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 21. april 2005 #3 Del Skrevet 21. april 2005 Velkommen og lykke til med dagbokskriving!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 21. april 2005 #4 Del Skrevet 21. april 2005 Velkommen! Kommer nok til å sniklese litt her ja! Skikkelig stilig avatar forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. april 2005 #5 Del Skrevet 21. april 2005 og gratulerer med dagbok! Har ikke vært så aktiv her selv, men det skal bli andre boller nå - så jeg kommer helt sikkert til å titte innom deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. april 2005 #6 Del Skrevet 22. april 2005 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paula Skrevet 22. april 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 22. april 2005 :o oj, en masse hilsener jo! Så koselig! til dere alle! ...får skrive mer en annen gang...var tilfeldigvis innom nå, men blir nødt til å løpe igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 25. april 2005 #8 Del Skrevet 25. april 2005 Velkommen her i gata! :blomst_opp: Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paula Skrevet 26. april 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 26. april 2005 Velkommen! Kommer nok til å sniklese litt her ja! Skikkelig stilig avatar forresten! takk skal du ha! I lige måte Sniglå! Avataret passer godt til meg...litt klumpete og rar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå