Jolene Skrevet 14. april 2019 #1 Skrevet 14. april 2019 Ser at det er en nettbutikk som selger en del greske varer, men lurte på om noen har handlet derfra før, og som har erfaringer? Lenke til hjemmesiden til Oliventreet AS Jeg er nemlig på utkikk etter gresk såpe Andre som har noen forslag til steder å få tak i rene greske såper, bare å komme med innspill!
Leo Skrevet 18. april 2019 #3 Skrevet 18. april 2019 Ikke akkurat såpe og heller ikke direkte svar på det du spør om, men jeg har handlet en del andre ting fra småskalaprodusenter i Hellas på eBay og Etsy. Ingen dårlige erfaringer og porto er rimelig fra Hellas.
Jolene Skrevet 19. april 2019 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2019 2 timer siden, Leo skrev: Ikke akkurat såpe og heller ikke direkte svar på det du spør om, men jeg har handlet en del andre ting fra småskalaprodusenter i Hellas på eBay og Etsy. Ingen dårlige erfaringer og porto er rimelig fra Hellas. Takk for svar Har du noen tips om gode selgere, er jeg åpen for forslag. For går snart tom for såpen min, og trenger litt påfyll. Huden min tåler veldig dårlig veldig mye såpe, mens den greske fungerer som magi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå