Nieida Skrevet 20. april 2005 #1 Skrevet 20. april 2005 Kan noen gi meg et forslag til dessert til min datters konfirmasjon. Til middag serverer vi tallerkenrett bestående av schampi, laks og kyllingfilet. Må ha en dessert som matcher dette.
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #4 Skrevet 20. april 2005 Jeg feiret nettopp rundt tall med 20 gjester. Serverte varm sjokoladefondant med en klatt seterrømme (vispet opp med vaniljesukker) og en klatt bringebærpure. (mosede bær) Utrolig lettvint. Laget røra dagen i forveien. Fylte den i muffinsformer like før servering og deretter 6-7 min. i ovnen. Stoor suksess!
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2005 #5 Skrevet 20. april 2005 Jeg feiret nettopp rundt tall med 20 gjester. Serverte varm sjokoladefondant med en klatt seterrømme (vispet opp med vaniljesukker) og en klatt bringebærpure. (mosede bær) Utrolig lettvint. Laget røra dagen i forveien. Fylte den i muffinsformer like før servering og deretter 6-7 min. i ovnen. Stoor suksess! Hvelvet kaken på tallerken ved servering.
Arkana Skrevet 20. april 2005 #6 Skrevet 20. april 2005 Ostekake, fromasj, iskrem med varme bær, bær med krem/vaniljesaus, eplekake med iskrem/pisket fløte.
Gjest piaf Skrevet 20. april 2005 #7 Skrevet 20. april 2005 Jeg synes også ostekake må være en god idé - helst med masse bær eller bærpuré til. Eller kanskje hjemmelaget karamellpudding med krem? Det er ihvertfall noe alle liker!
Gjest skindeep Skrevet 20. april 2005 #8 Skrevet 20. april 2005 Riskrem med bringebærsaus , ååå den er god den! Eplekake m/ vaniljeis , genial oppfinnelse! Fruktcoctail, (frukt som du skjærer opp selv) og pisket krem!! Rips m/ vaniljesaus! åhh, den som hadde hatt noe av dette på en tallerken nå!
Plym Skrevet 20. april 2005 #9 Skrevet 20. april 2005 Ostekake er jo kjempegodt. Uansett synes jeg det er viktig at konfirmanten får være med å bestemme menyen denne dagen (innen rimelighetens grenser)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå