AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #1 Skrevet 14. april 2019 Blir stadig trakassert av naboene. Nå er jeg forkjølet og hoster mye og hver gang jeg hoster, aper hun naboen etter meg, og håner at jeg hoster. Ja, det er lydt. Om jeg kunne, hadde jeg tatt bilen og kjørt min vei. Men er syk, så å betale for hotell for å slippe trakassering mens er syk, orker jeg ikke. Er ikke bare dette de gjør. De setter bensinbilen sin på tomgang utenfor soveromsvinduet mitt. Kaster søppel utenfor døra mi. Ødelegger kranser og pynt utenfor døra mi. Smeller med dører og oppfører seg som om jeg og barnet ikke har rett til å bo her. De bruker min parkeringsplass. Dunker oppi taket og roper når babyen deres skriker uavbrutt i fire timer fordi de tror det er vi som har vekt den stakkars babyen deres. Meldte meg til barnevernet og løy i lange baner om meg som straff fordi hun ble sjalu fordi jeg snakka med mannen hennes på dugnaden i fjor. Hva gjør man med sånt? Anmelder? Er helt uholdbart å bo her. Vi har bodd her i flere år, mens helvete med de har vært i litt over ett år, etter at de flytta inn. Må nevne at de er veldig umodne og det er også endel fyll der. Anonymkode: c7166...f17
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #3 Skrevet 14. april 2019 Kontakt styret og politiet. Anonymkode: 579a2...ad2 42
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #4 Skrevet 14. april 2019 22 minutter siden, Sosialt skrev: Har du muligheten til å flytte? Nei, hadde jeg hatt mulighet så hadde jeg gjort det for lenge siden. Kan ikke slappe av hjemme, og blir plaget og kjeftet på når går utenfor vår egen dør. Anonymkode: c7166...f17
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #5 Skrevet 14. april 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kontakt styret og politiet. Anonymkode: 579a2...ad2 Styret kan nok gjøre lite. Dette er selveierleiligheter. Politiet gjør vel ikke en dritt. Jeg kontaktet politiet da det var fjernet et skjold på undersiden av bilen min. Da bekreftet de at akkurat det sitter så godt at det var det ingen tvil om at noen har fjernet med makt. Men det er ingen bevis i form av bilder/film så kan ikke "ta" noen. Også mange små bulker har bilen fått mens den har stått i ro på parkeringsplassen. Anonymkode: c7166...f17
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #6 Skrevet 14. april 2019 Begynn å smugfilm de og ta lydopptak. Samle bevis. Anonymkode: 8811d...aac 28
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #7 Skrevet 14. april 2019 46 minutter siden, AnonymBruker said: Styret kan nok gjøre lite. Dette er selveierleiligheter. Politiet gjør vel ikke en dritt. Jeg kontaktet politiet da det var fjernet et skjold på undersiden av bilen min. Da bekreftet de at akkurat det sitter så godt at det var det ingen tvil om at noen har fjernet med makt. Men det er ingen bevis i form av bilder/film så kan ikke "ta" noen. Også mange små bulker har bilen fått mens den har stått i ro på parkeringsplassen. Anonymkode: c7166...f17 Det er uansett styret i et sameie du skal kontakte og levere klager til. Selv om det er selveier er det begrensninger for hva seksjoneiere kan foreta seg av slike ting som plager naboene. Naboene er pliktet til å utvise nabohensyn og følge ordensregler. Forsøpling, bruk av din parkering osv eer saker styret er pliktige til å ta tak i. Nytter ikke det levere du en klage til politi og de instanser sameier har å forholde seg til. Anonymkode: 579a2...ad2 15
Duff Skrevet 14. april 2019 #8 Skrevet 14. april 2019 Jeg hadde flyttet. Sånne folk blir det bare trøbbel med uansett hva man gjør. 10
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #9 Skrevet 14. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Blir stadig trakassert av naboene. Nå er jeg forkjølet og hoster mye og hver gang jeg hoster, aper hun naboen etter meg, og håner at jeg hoster. Ja, det er lydt. Om jeg kunne, hadde jeg tatt bilen og kjørt min vei. Men er syk, så å betale for hotell for å slippe trakassering mens er syk, orker jeg ikke. Er ikke bare dette de gjør. De setter bensinbilen sin på tomgang utenfor soveromsvinduet mitt. Kaster søppel utenfor døra mi. Ødelegger kranser og pynt utenfor døra mi. Smeller med dører og oppfører seg som om jeg og barnet ikke har rett til å bo her. De bruker min parkeringsplass. Dunker oppi taket og roper når babyen deres skriker uavbrutt i fire timer fordi de tror det er vi som har vekt den stakkars babyen deres. Meldte meg til barnevernet og løy i lange baner om meg som straff fordi hun ble sjalu fordi jeg snakka med mannen hennes på dugnaden i fjor. Hva gjør man med sånt? Anmelder? Er helt uholdbart å bo her. Vi har bodd her i flere år, mens helvete med de har vært i litt over ett år, etter at de flytta inn. Må nevne at de er veldig umodne og det er også endel fyll der. Anonymkode: c7166...f17 Kanskje du skal få noen andre til å vurdere om at dette er naboene, eller om du har fått en ide om at naboene er ute etter deg? Snakk med fastlegen om dette i det minste. Anonymkode: 69cc5...bd6 8
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #10 Skrevet 14. april 2019 2 minutter siden, Duff skrev: Jeg hadde flyttet. Sånne folk blir det bare trøbbel med uansett hva man gjør. Da må jeg isåfall selge OG barnet må skifte skole og flytte fra vennene sine pga naboene... Utrolig hva råtne mennesker skal ødelegge og la det gå utover uskyldige barn... Anonymkode: c7166...f17 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #11 Skrevet 14. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje du skal få noen andre til å vurdere om at dette er naboene, eller om du har fått en ide om at naboene er ute etter deg? Snakk med fastlegen om dette i det minste. Anonymkode: 69cc5...bd6 Såklart det er naboene. Hva tror du. Har flere bevis, men ingen bilder/film. Anonymkode: c7166...f17 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #12 Skrevet 14. april 2019 Har nevnt det til fastlege som anbefalte meg å melde de til barnevernet pga slik som de holder på og er fiendtlige og ustabile er ikke sunt for små barn. Anonymkode: c7166...f17 4
Duff Skrevet 14. april 2019 #13 Skrevet 14. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må jeg isåfall selge OG barnet må skifte skole og flytte fra vennene sine pga naboene... Utrolig hva råtne mennesker skal ødelegge og la det gå utover uskyldige barn... Anonymkode: c7166...f17 Det finnes vel flere boenheter i skolekretsen? Jeg har solgt og flyttet pga nabo som holdt ett helvete. Ting blir ikke bedre og valget er enkelt. Gå til grunne selv eller selge og flytte. 3
rox Skrevet 14. april 2019 #14 Skrevet 14. april 2019 (endret) Vi var i en liknende situasjon. Det var helt grusomt. Jeg var redd for å møte de utenfor og hver gang jeg stelte i hagen. De anklaget oss for de mest absurde ting. I vårt tilfelle var jeg så "heldig" at de satte opp kameraovervåkning fra sin enhet mot vår felles inngang, slik at jeg hadde noe håndfast å anmelde de for. Politiet henla saken, men det møtte de møtte opp på døren deres og påla de å fjerne kameraet. De la ut leiligheten for salg uken etter. Det øyeblikket leiligheten deres ble solgt er på topp tjue over lykkelige øyeblikk i livet mitt. Endret 14. april 2019 av rox 16
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #15 Skrevet 14. april 2019 Er barnevernet innblandet i deres familie? Barn og fyll passer ikke sammen. Anonymkode: 22be1...53c 5
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #16 Skrevet 14. april 2019 41 minutter siden, AnonymBruker said: Såklart det er naboene. Hva tror du. Har flere bevis, men ingen bilder/film. Anonymkode: c7166...f17 Så ta video da Anonymkode: 46ab7...f19 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #17 Skrevet 14. april 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er barnevernet innblandet i deres familie? Barn og fyll passer ikke sammen. Anonymkode: 22be1...53c Jeg tror det er det for hun valgte å melde meg pga sjalusi fra hennes side, så hun løy såpass mye om meg at hun blir nok ansett som ustabil fra de, pluss at mange andre vet også ståa hos de. Nei vet. Fyll, trakassering og ustabilitet pluss omsorgssvikt mot deres baby. Meget umodne. Anonymkode: c7166...f17
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #18 Skrevet 14. april 2019 Dessuten er hun notert med navn og telefon som upålitelig i tilfelle hun skulle finne på å ringe de på tull igjen. Hun startet naboskapet med å kjefte på meg og anklage meg for å kaste rot i hagen deres. Noe jeg aldri hadde gjort. Veldig usivilisert og avvikende oppførsel på henne. Anonymkode: c7166...f17 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #19 Skrevet 14. april 2019 Kvinner er gale i hodet generelt, slike ting opplever man bare med kvinner. Dessverre. Anonymkode: 6c075...398 3
WinWin Skrevet 14. april 2019 #20 Skrevet 14. april 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er gale i hodet generelt, slike ting opplever man bare med kvinner. Dessverre. Anonymkode: 6c075...398 Alle voldtektsmenn og mordere er menn generelt, slike ting opplever man bare med menn. Dessverre. 17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå