AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #1 Skrevet 14. april 2019 Jeg har ikke noe nettverk og synes det er kjedelig at jeg aldri kommer meg ut og alltid må gå glipp av ting som jeg kunne tenkt meg å dra på. Vurderer å dra ut på et arrangement alene i påsken selv om jeg frykter å bli sittende alene og bare se på folk. Andre som har gjort lignende, som har dratt ut alene med suksess? Anonymkode: f9642...683
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #2 Skrevet 14. april 2019 Hva slags arrangement er det du skal på? Anonymkode: d9ceb...d07
Cuntzilla Skrevet 14. april 2019 #3 Skrevet 14. april 2019 Gått på konserter og utesteder alene iblant. Det ligger jo veldig mye på hva man gjør ut av det selv da, ingen problem å få kontakt med andre om man vil det, men man får også stå mer eller mindre i fred om man vil det.
Ivy Skrevet 14. april 2019 #4 Skrevet 14. april 2019 Det er absolutt ingen problem å dra ut alene. Og det at du frykter å bli sittende alene å se på folk, hvorfor er det skummelt/farlig? Er det flaut? Det i seg selv kan være interessant å bare observere folk. Hvis du absolutt ikke ønsker det, så må du nok ta ett lite steg ut av komfortsonen, bare gå til tilfeldige bord/plasser hvor det er fremmede å slå av en prat. Folk generelt har ikke så høy terskel i mot det med noe innabords. (ikke generelt ellers heller) Det verste som kan skje er jo at noen fremmede sier nei eller de syns du er rar. But who cares, they don't know you anyway. 😛
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #5 Skrevet 15. april 2019 Jeg går gjerne på kino og konserter alene. Har gått på pub alene også, og erfaringsmessig er det de morsomste kveldene, for da har jeg ingen forventninger og fordi jeg er alene er det flere som tar kontakt. Men du må vise at du er åpen for det. Folk flest liker å bli sett. Anonymkode: 24e0b...454
AnonymBruker Skrevet 15. april 2019 #6 Skrevet 15. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg går gjerne på kino og konserter alene. Har gått på pub alene også, og erfaringsmessig er det de morsomste kveldene, for da har jeg ingen forventninger og fordi jeg er alene er det flere som tar kontakt. Men du må vise at du er åpen for det. Folk flest liker å bli sett. Anonymkode: 24e0b...454 Hvordan viser man at man er åpen for det? Jeg sliter litt med det. Anonymkode: 703cf...a2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå