Gå til innhold

Veske til maks 3000 kr.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er rart å lese at folk bruker flere tusen på vesker. Ser på det som overflødig. Selv klarer jeg bare ikke å gå med det. Det jeg ikke får plass til i lommene, blir hjemme. Får alltid det jeg trenger med meg :) 

likevel legger jeg merke til mye når jeg er ute og handler. Kjøpte koffert på catharina, og de har mye fint av, lommebøker, vesker, paraplyer, hansker etc. Kanskje du kan ta en tur der.

Anonymkode: d1c3f...b15

Nå trenger jeg veske, og har kjøpt to Adax vesker, begge på salg, så en til 1000 kr, og en til 1500 kr. Begge de skal jeg ha resten av livet. Og jeg synes jo det er bedre med to litt dyre vesker, enn 20 billige vesker som bare går i stykker. 

Anonymkode: 501c0...86a

Gjest kaninen
Skrevet
På 14.4.2019 den 13.24, AnonymBruker skrev:

Den der så dyr og upraktisk ut. 

Det kommer jo helt ann på hva du skal ha oppi. Skal du bære veldig mye med deg. Anbefaler jeg en sportsbag eller rygsekk. 

Skal du f. Eks bare ha nøkkelknippe og en mobiltelefon. Kan kanskje en slik midjeveske være bra nok? 

https://www.biltema.no/fritid/reise/reisetilbehor/midjeveske-2000042026

Ev. en liten bærepose som man f. Eks får når man handler på apoteket ellet vinmonopolet. 

Anonymkode: 0c762...f2b

Jeg trodde du var seriøs helt frem til siste setningen. God humor. 😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Cala Jade - Phibi, og er veldig fornøyd, perfekt størrelse til hverdags. Jeg kjøpte min brukt for halve prisen av ny. Sjekk finn.no, er mange fine vesker der. Hvis det skal være hverdagsveske har det ikke så mye å si om den er litt brukt fra før av.

Anonymkode: 00c01...5ee

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Humor er noe her ja🙄

Anonymkode: db346...0ab

Har masse humor, men forbeholder den til ting som faktisk er gøy. Det her bare bare kjedelig, og lite oppfinnsomt. 

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Humor er noe her ja🙄

Anonymkode: db346...0ab

En gjør seg ikke morsom på andres bekostning og fleiper med det de spør om. Svar skikkelig, eller la være.

Anonymkode: 555c9...26f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

DKNY (Donna Karan New York) har mange fine vesker. På Zalando ligger prisene fra 500 og noe opp til 3000. Jeg har en veske selv, og er veldig fornøyd. Link til veskene på Zalando: https://www.zalando.no/dame/?q=dkny+vesker

Anonymkode: bedb4...d26

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå trenger jeg veske, og har kjøpt to Adax vesker, begge på salg, så en til 1000 kr, og en til 1500 kr. Begge de skal jeg ha resten av livet. Og jeg synes jo det er bedre med to litt dyre vesker, enn 20 billige vesker som bare går i stykker. 

Anonymkode: 501c0...86a

Jeg også kunne tenkt meg en litt dyrere veske i skinn, men ser at de jeg har hatt har holdt lenge nok. Jeg bytter du ut før de er ødelagt/utslitt og da etter ca 10 år.  Synes det er litt kjedelig å måtte ha den samme vesken resten av livet.

Anonymkode: 1a423...b45

AnonymBruker
Skrevet

Føler jeg er litt rar på akkurat dette med priser på vesker.

Alle veskene mine er enten dyre merker som Chanel, Louis Vuitton og Celine som er 15 000kr +, ellers er det en billig veske fra H&M for 100kr. Bruker begge typer like mye til det daglige.

Har liksom ikke noe mellom-dyr veske. Tror det er noe med det at jeg synes 1000 - 3000kr er dyrt for en veske, og når jeg først skal kjøpe en "dyr" veske, så kjøper jeg heller den dyre vesken jeg egentlig vil ha. 

Anonymkode: 1b83b...dd8

• Liker 1
Skrevet
På 16.4.2019 den 16.20, AnonymBruker skrev:

DKNY (Donna Karan New York) har mange fine vesker. På Zalando ligger prisene fra 500 og noe opp til 3000. Jeg har en veske selv, og er veldig fornøyd. Link til veskene på Zalando: https://www.zalando.no/dame/?q=dkny+vesker

Det utrolige med slike vesker fra 1000-3000 kr er at de ofte er av plast.  Har tre selv 2 fra Lauren Ralph Lauren og en fra By Marlene Birger, den siste er ny og vil nok se penere ut lengre iom, at den er mønstrete. De to andre er ensfargede og fikk bruksmerker etter ganske kort tid. 

AnonymBruker
Skrevet
På 17.4.2019 den 18.03, SupaWoman skrev:

Det utrolige med slike vesker fra 1000-3000 kr er at de ofte er av plast.  Har tre selv 2 fra Lauren Ralph Lauren og en fra By Marlene Birger, den siste er ny og vil nok se penere ut lengre iom, at den er mønstrete. De to andre er ensfargede og fikk bruksmerker etter ganske kort tid. 

Nå vet jeg ikke med alle veskene fra DKNY, men den jeg har selv er i hvert fall i skinn. Det står nok i produktbeskrivelsen hva slags materiale vesken er laget av.

Skrevet
På 16.4.2019 den 15.00, AnonymBruker skrev:

Jeg har Cala Jade - Phibi, og er veldig fornøyd, perfekt størrelse til hverdags. Jeg kjøpte min brukt for halve prisen av ny. Sjekk finn.no, er mange fine vesker der. Hvis det skal være hverdagsveske har det ikke så mye å si om den er litt brukt fra før av.

Anonymkode: 00c01...5ee

Jeg vil også anbefale vesker fra dette merket. De har salg hvert halve år cirka, og venter man lenge nok er det mulig å få til halv pris. Kjempefine vesker, god kvalitet  og fint å støtte et norsk merke (såvidt jeg vet er det norsk).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...