Gå til innhold

Veske til maks 3000 kr.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan anbefale meg en? 

Lurer litt på denne: https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/tilbehør/vesker/by-malene-birger-632/pur7011s91-76531-0113/

Hva er deres anbefalinger med dette merket? Ønsker meg noe finere standard enn H&M for en gangs skyld. Burde jeg legge i mer penger? Kommer denne størrelsen til å irritere over tid? Skal være hverdagsveske som også passer til finere anledninger. 

Anonymkode: 5067d...e47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den der så dyr og upraktisk ut. 

Det kommer jo helt ann på hva du skal ha oppi. Skal du bære veldig mye med deg. Anbefaler jeg en sportsbag eller rygsekk. 

Skal du f. Eks bare ha nøkkelknippe og en mobiltelefon. Kan kanskje en slik midjeveske være bra nok? 

https://www.biltema.no/fritid/reise/reisetilbehor/midjeveske-2000042026

Ev. en liten bærepose som man f. Eks får når man handler på apoteket ellet vinmonopolet. 

Anonymkode: 0c762...f2b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer jo helt ann på hva du skal ha oppi. Skal du bære veldig mye med deg. Anbefaler jeg en sportsbag eller rygsekk. 

Skal du f. Eks bare ha nøkkelknippe og en mobiltelefon. Kan kanskje en slik midjeveske være bra nok? 

Ev. en liten bærepose som man f. Eks får når man handler på apoteket ellet vinmonopolet. 

Synes jo ikke akkurat den var så dyr da.. Synes kanskje du kommer med litt merkelige forslag iforhold til hva jeg etterlyser. Har en utslitt veske fra H&M nå, som jeg tror er på ca samme størrelse som den jeg linker til. Er ganske lav og så føler ikke at jeg passer så bra til store vesker. 

Anonymkode: 5067d...e47

• Liker 4
Skrevet

Jeg har den, men den er alt for liten til å bruke som veske så jeg bruker den som sminkepung til å ha oppi veska.

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun etterlyser en veske av litt finere standard, og hvis du synes disse er av det slaget så deg om det!

Anonymkode: 1a423...b45

• Liker 5
Skrevet

Hvis du er på jakt etter en "middels" dyr veske kan jeg anbefale Adax. Ekte skinn, og super kvalitet. Jeg har hatt noen av mine i årevis. 

Hva slags størrelse liker du best? 

• Liker 2
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må være et av de mest urelevante og fjollete svarene jeg har sett i det siste.. 🙄 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med det merket, men tenker at størrelsen må være fin. Jeg har selv en veske i den str. og den fungerer greit. Man får plass til lommebok, mobil og det mest nødvendige. Til finere anledninger passer det best med ei sånn mindre veske.

Anonymkode: 1a423...b45

AnonymBruker
Skrevet

* Etterlyser en fin litt fyr veske.

* Får link til biltemaveske.

:murvegg:

Anonymkode: 93c3a...85a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Malene Birger er visst bra merke, men de veskene og plaggene jeg har sett er tynne i stoffet noe jeg syntes er upraktisk. Det ser man at vesken på bildet ditt også er. 

Nelly støtter jeg ikke som nettbutikk på grunn av dyremishandling og elendig kundeservice. 

Anbefaler deg å gå innom en Morris butikk eller nettsiden til Morris, der har de ordentlig kvalitet i alle prisklasser :)
Kjøpt mange vesker der og de ser nesten like nye og fine ut selv etter mange års bruk :)

Anonymkode: be0a0...b8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

* Etterlyser en fin litt fyr veske.

* Får link til biltemaveske.

:murvegg:

Anonymkode: 93c3a...85a

Hehe innlegget var sannsynligvis skrevet av en mann

Skrevet (endret)

Åh, har du budsjett på opp til 3000,- så får du jo en veldig fin veske!! Synes den du la ved bilde av var fin, men synes den minnet litt om en toalettmappe..? Ikke noe jeg ville valgt, men absolutt en fin veske😊

Jeg kjøpte meg en Marc Jacobs veske for mange mange år siden, og den er like fin enda. Sort, klassisk til å ha over skulderen. Har brukt den både til hverdags og fest, og ELSKER den fortsatt. Tror jeg gav maks 2000,- for den. 

Hadde jeg skulle kjøpt på nytt så hadde jeg valgt noe klassisk som holder år etter år. Spesielt når man skal bruke litt penger på det. Måtte søke litt, og fant denne. Den likte jeg supergodt!😍😍

8D5A7CBA-E76C-47FC-8C9E-3D01F39CBC76.jpeg

1905FAF8-37F0-4451-BF20-4CDA6EB0EA59.png

Edit. Måtte legge til en til fra Cala Jade. Denne er sååå lekker synes jeg😍 Elsker den i brun, men finnes også i sort. dog veldig dyr, så jeg har aldri unnet meg noe fra dette merket selv...(enda😉😄) Tenkte at hvis du likte den så kunne du sett etter noe lignende, eller ventet på et salg😄

F3610ADE-073B-4B63-B0DB-EB1E0D999866.png

Endret av Megplussto
Måtte legge til noe mer😄
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Malene Birger er visst bra merke, men de veskene og plaggene jeg har sett er tynne i stoffet noe jeg syntes er upraktisk. Det ser man at vesken på bildet ditt også er. 

Nelly støtter jeg ikke som nettbutikk på grunn av dyremishandling og elendig kundeservice. 

Anbefaler deg å gå innom en Morris butikk eller nettsiden til Morris, der har de ordentlig kvalitet i alle prisklasser :)
Kjøpt mange vesker der og de ser nesten like nye og fine ut selv etter mange års bruk :)

I hvilken forbindelse har du sett at Nelly bedriver dyremishandling? Er de aktive innen tyrefekting eller pelsoppdrett?

Anonymkode: 555c9...26f

AnonymBruker
Skrevet
På 14.4.2019 den 13.24, AnonymBruker skrev:

Bærepose fra apotek og Vinmonopolet?! Hun spør etter en veske og du foreslår små plastposer? 😅

Anonymkode: 9c272...8aa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 14.4.2019 den 13.24, AnonymBruker skrev:

Få som tok spøken ser jeg. Jeg lo høyt😂

Anonymkode: db346...0ab

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Få som tok spøken ser jeg. Jeg lo høyt😂

Ja, overrasket over at så mange tok det som reelle forslag! 🤣

Anonymkode: b4337...62b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, overrasket over at så mange tok det som reelle forslag! 🤣

Anonymkode: b4337...62b

Ser overhode ikke humoren i å komme med en langt innlegg med vas. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Nerine_ skrev:

Ser overhode ikke humoren i å komme med en langt innlegg med vas. 

Humor er noe her ja🙄

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er rart å lese at folk bruker flere tusen på vesker. Ser på det som overflødig. Selv klarer jeg bare ikke å gå med det. Det jeg ikke får plass til i lommene, blir hjemme. Får alltid det jeg trenger med meg :) 

likevel legger jeg merke til mye når jeg er ute og handler. Kjøpte koffert på catharina, og de har mye fint av, lommebøker, vesker, paraplyer, hansker etc. Kanskje du kan ta en tur der.

Anonymkode: d1c3f...b15

AnonymBruker
Skrevet
På ‎15‎.‎04‎.‎2019 den 8.08, Nerine_ skrev:

Hvis du er på jakt etter en "middels" dyr veske kan jeg anbefale Adax. Ekte skinn, og super kvalitet. Jeg har hatt noen av mine i årevis. 

Hva slags størrelse liker du best? 

Støtter dette. Har og to Adax vesker, og de er av veldig god kvalitet, og er like fine nå, flere år etter jeg kjøpte de. De har kommet bra ut i tester og. 

Anonymkode: 501c0...86a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...