AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #1 Skrevet 14. april 2019 Er det grunn til bekymring? Katten min har vært ute unormalt lenge nå. Jeg reiser bort i morgen. Leste at det var et slikt krav i Ringsaker så jeg er selvfølgelig helt i fra meg. Russen bryr seg vel ikke noe om kattenes ve og vel. Tenker også på katter som går på medisiner eller som må følge spesielle dietter. hvem faen gikk med på dette russekravet?! Anonymkode: 75134...663 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #3 Skrevet 14. april 2019 Sikkert de samme som setter teite sex-knuter og annet tullball 😿 Med tanke på hvordan russen har oppført seg i det siste, men alle politiutrykningen, ville jeg vært bekymret 😰 Anonymkode: 98a37...d25 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #4 Skrevet 14. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anmeld Anonymkode: 15c35...573 Tror ikke politiet tar «savnet katt» saker veldig alvorlig. Anonymkode: 75134...663
Gjest HappyWaffle Skrevet 14. april 2019 #5 Skrevet 14. april 2019 Den russeknuten er heldigvis fjernet🙏🏼
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #6 Skrevet 14. april 2019 Hva faen feiler russen... Hvorfor får de lov til å holde på slik? Noen må jo holde dem i nakken og sørge for at knutene ikke bryter norsk lov liksom. Alt for en knute? Anonymkode: 9ccc3...e3a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #7 Skrevet 14. april 2019 Sykt:( håper du får katten din tilbake. Også ringer du foreldrene! Makan til tull! Denne russetrenden bør virkelig bli tatt oppgjør med. Anonymkode: 2d48e...938
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #8 Skrevet 14. april 2019 https://beta.h-a.no/2019/nyheter/bombadert-henvendelser-etter-kidnappe-en-katt-russeknute/ Her står det jo at de ikke har vedtatt denne russeknuten, og de kommer neppe til å gjøre det heller. De kan jo være korttenkte, men helt idioter er de jo ikke. Det satt nok en eller annen der og tenkte at det der var en genial idè og kjempemorsomt, men så får de tilbakemeldinger på at det ikke var det, og så tar de til seg det. Katten din er nok bare ute på en ekstra lang ekspedisjon, om enn med litt dårlig timing. Håper pus kommer hjem snart! Anonymkode: 2e974...05b 1
Gjest SeptemberRose Skrevet 14. april 2019 #9 Skrevet 14. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://beta.h-a.no/2019/nyheter/bombadert-henvendelser-etter-kidnappe-en-katt-russeknute/ Her står det jo at de ikke har vedtatt denne russeknuten, og de kommer neppe til å gjøre det heller. De kan jo være korttenkte, men helt idioter er de jo ikke. Det satt nok en eller annen der og tenkte at det der var en genial idè og kjempemorsomt, men så får de tilbakemeldinger på at det ikke var det, og så tar de til seg det. Katten din er nok bare ute på en ekstra lang ekspedisjon, om enn med litt dårlig timing. Håper pus kommer hjem snart! Anonymkode: 2e974...05b Takk og lov. Ble bekymret på alle katter og katteeieres vegne nå.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #10 Skrevet 14. april 2019 Jada, nå kom hun skrikende hjem og rett i matskåla før hun ville ut igjen. Hun har nok bare vært låst i en bod eller garasje et sted. Ikke første gangen det heller akkurat 😛. Men jeg er veldig glad for at russeknuten ble droppet. Man vet jo aldri. Synes de kravene bare blir verre og verre. Anonymkode: 75134...663 2
Million Skrevet 14. april 2019 #11 Skrevet 14. april 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anmeld Anonymkode: 15c35...573 Øh.... hvem skal mann egentlig "anmelde" for en katt som har vært ute litt lenge? Jeg antar at du troller, for det er virkelig ingenting eller ingen å anmelde. En savnet katt blir ikke akkurat prioritert uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå