AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #1 Skrevet 14. april 2019 Hvilke nettsteder og aktiviteter har dere fått best resultat når det gjelder å finne nye venner? Hvilke regler følger dere for å velge hvem dere vurderer som venner? Er det omtrent likt sm med å date for å treffe kjærester? Anonymkode: 41697...edf
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #2 Skrevet 14. april 2019 Venner er oppskrytt. Anonymkode: c0651...db2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #3 Skrevet 14. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Venner er oppskrytt. Anonymkode: c0651...db2 Kan du ikke lage en egen tråd om det istedenfor å ødelegge denne tråden som er ment å være nyttig for oss som ønsker nye venner?1? Anonymkode: 41697...edf 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #4 Skrevet 14. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke lage en egen tråd om det istedenfor å ødelegge denne tråden som er ment å være nyttig for oss som ønsker nye venner?1? Anonymkode: 41697...edf Svarte på hvilken regel jeg fulgte, bare. Anonymkode: c0651...db2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #5 Skrevet 14. april 2019 Jeg fant mine venner på skolen, universitetet, forum og på trening. Har fortsatt kontakt med noen venninner fra vgs. Har ingen kontakt med de fra uni lenger. Jeg har hengt på noen lukkede og 'hemmelige' forum siden jeg var 11 år, og noen av disse har jeg møtt i virkeligheten. Typ KG, bare i mye mindre format. En av disse jentene er en god venn, de andre chatter jeg med og møter dem hvis jeg er på tur i hjembyen deres. Men det er på trening jeg har hatt mest suksess. Har drevet med styrkeløft i fem år og fått flere nære venner, samt bekjente/greie venner derfra. Og samboeren min. Min erfaring er at man er nødt til å pleie vennskapet. Ta deg tid til å møte dem. Og send f.eks meldinger og snapchats jevnlig for å ha kontakt og prate sammen her og der. Hun ene som bor i en annen by deler jeg masse kattevideoer med og hun gjør det tilbake. En så enkel ting gjør at vi holder kontakt. Det kan være vanskelig når alle er travle, men ikke gi opp. Vær kreativ i måter å møtes på. Hvis de trener, så slår dere to fluer i en smekk når dere trener sammen. Kino, kafé, bibliotek, turer, middager.. Alle må spise middag, så et lite middagsbesøk på et par timer bør man ha tid til en gang i blant. Jeg er ikke kjempekresen. Så lenge personen ikke er en stor egosit, rasist, homofob, og ellers har meninger jeg absolutt ikke kan tolerere, så kan jeg bli venn med personen. Jeg er flink til å være venner med helt ulike personer. Jeg synes det er spennende, og er åpen. Kjærester er jeg mye 'strengere' med, for denne personen skal jeg tross alt bo med og se hver dag. Venner kan man møte litt som man vil. Og kan kutte kontakt hvis det ikke fungerer. Så jeg anbefaler deg å finne en ny hobby, eller melde deg inn i et lite treningsmiljø hvor det er enkelt å prate sammen og bli kjent. Det er jo også mulig å bli kjent med folk på kafé, kanskje også småprat på biblioteket hvor dere kan ta en kaffe etterpå? F.eks hvis du ser at de leser en bok/sjanger du liker. Vet ikke om det må være helt stille på alle biblioteker, eller om er et eget rom hvor det er lov å prate litt. Man måter jo gjerne folk på fester og byen også. For meg funker det å som sagt være åpen, ved å stille masse spørsmål, være interessert, og gi komplimenter. Folk liker det. Anonymkode: 6e1d7...154
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå