Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle sier man bør velge utdanning etter interesser. Men jeg har ingen interesser. Bortsett fra damer da. Jeg er veldig glad i damer, og bruker mye av dagen på damer jeg finner på nett. Og noen ganger damer i virkeligheten de gangene jeg får sjansen til det. Hvilken utdanning skal jeg velge?

Anonymkode: 475f6...e0d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

spar pengene og start heller som gigolo med en gang

Anonymkode: e5e3d...360

• Liker 1
Skrevet

Er fortsatt behov for gynekologer.. Dog ville jeg stilt spørsmål til din profesjonalitet som gynekolog🤷‍♀️

Skrevet

Hei. Virker som damer opptar deg alt for mye!! Hvem vil ha deg som fremtidig ektemann, hvis livet ditt består av å tråle internett for damer. Dette går ikke over, hvis du ikke tar tak! 

Ta kontakt med rådgiver. De er flinke til å finne frem noe i deg, som kan passe inn i et yrke.

Og i tiden fremover;  når du har lyst til å sette deg foran internett for å tråle damer, så finn på noe annet. Besøk noen, tren. Gå en  tur. 

Så får du livet ditt inn i sunne spor. Prøv heller å kom deg inn i et fast forhold. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Bella96 skrev:

Er fortsatt behov for gynekologer.. Dog ville jeg stilt spørsmål til din profesjonalitet som gynekolog🤷‍♀️

Motivasjonen er det i alle fall ingen som kan stille spørsmål ved. Og det er jo en god start.

Anonymkode: 2cbea...cfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...