AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #1 Skrevet 13. april 2019 Da jeg vokste opp var pappa voldelig, både psykisk og fysisk. Dette er historie trodde jeg, men det første som skjer når jeg kommer hjem er at han kjefter og smeller på mamma. Jeg gikk rett inn på rommet mitt og har ikke kommet ut siden. Dette var egentlig det siste jeg trengte da jeg nettopp har gjort det slutt med kjæresten min fordi han hadde nøyaktig samme aggressive tendenser som pappa. Jeg kan ikke engang slappe av hjemme. Jeg vet jo at pappa ikke har endret seg innerst inne, hvem er det jeg prøver å lure? Jeg gidder ikke si noe til mamma, er hun som velger å bo med en som han. Jeg har ingen jeg kan prate med. Anonymkode: 2e17a...fe6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #2 Skrevet 13. april 2019 Du kan jo skrive et brev til begge to og be de dra på kurs. Sinnemestringskurs og samlivskurs. Har du mulighet til å flytte for deg selv? Anonymkode: 443e2...7b0
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #3 Skrevet 13. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo skrive et brev til begge to og be de dra på kurs. Sinnemestringskurs og samlivskurs. Har du mulighet til å flytte for deg selv? Anonymkode: 443e2...7b0 Jeg gidder ikke legge meg opp i livene deres. Bor for meg selv der jeg studerer, dro hjem nå i påskeferien. Ts Anonymkode: 2e17a...fe6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #4 Skrevet 13. april 2019 Tenkte de bare kunne ta seg sammen nok til å ikke oppføre seg sånn første dagen jeg kommer hjem. Jeg virkelig hater sinte mannfolk, derfor jeg slo opp med kjæresten min. Også er det første som skjer at pappa blir sint for noe tull og kjefter på mamma. Akkurat som exen drev med meg. Føler det er min feil at de ble uvenner nå. Ts Anonymkode: 2e17a...fe6
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #5 Skrevet 14. april 2019 Hvis du ikke orker å se på at pappaen din oppfører seg slik, men samtidig ikke gidder å legge deg opp i livene deres slik du selv sier, så er det eneste alternativet å dra tilbake der du bor hvis det blir for mye for deg. Anonymkode: 1c72c...46b
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #6 Skrevet 14. april 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke orker å se på at pappaen din oppfører seg slik, men samtidig ikke gidder å legge deg opp i livene deres slik du selv sier, så er det eneste alternativet å dra tilbake der du bor hvis det blir for mye for deg. Anonymkode: 1c72c...46b Problemet er at jeg ber om et nytt raserianfall om jeg skulle våget å be dem gå på kurs. Jeg tror pappa allerede har gått på et slikt kurs da yngste broren min fikk rusproblemer som følge av volden. Ja det er det. Takk for svar. Ts Anonymkode: 2e17a...fe6
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #7 Skrevet 14. april 2019 Jeg hadde reist tilbake til min egen leilighet. Anonymkode: e6e65...152 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #8 Skrevet 14. april 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at jeg ber om et nytt raserianfall om jeg skulle våget å be dem gå på kurs. Jeg tror pappa allerede har gått på et slikt kurs da yngste broren min fikk rusproblemer som følge av volden. Ja det er det. Takk for svar. Ts Anonymkode: 2e17a...fe6 Dra hjem igjen og velg selv om du begrunner hvorfor. Han forandrer seg ikke. Anonymkode: 7bd7e...949 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #9 Skrevet 14. april 2019 Er du under 18? Eller har du søsken som er under 18 som bor med foreldrene dine? Da melder du inn til barnevernet asap! Dette fortjener INGEN barn å vokse opp i, og slike foreldre MÅ bli satt på plass! Kjenner jeg blir skikkelig sinna over sånne foreldre som kjører sitt eget løp uten å tenke på hvilke konsekvenser det blir for barna. Vokste selv opp med en psykisk syk mor og en voldelig far, og har ingen kontakt med dem den dag i dag. Anonymkode: 54a8f...bfa
AnonymBruker Skrevet 14. april 2019 #10 Skrevet 14. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at jeg ber om et nytt raserianfall om jeg skulle våget å be dem gå på kurs. Jeg tror pappa allerede har gått på et slikt kurs da yngste broren min fikk rusproblemer som følge av volden. Ja det er det. Takk for svar. Ts Anonymkode: 2e17a...fe6 Uff... Jeg får skikkelig vondt av deg og broren din altså. Man får dessverre ikke hjulpet hvis de det gjelder ikke vil ha hjelp. Iblant må man bare trekke seg unna og holde seg borte, slik at man selv ikke blir påvirket. Anonymkode: 1c72c...46b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå