Gå til innhold

For stor - tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i sex og vil gjerne ha det mye og lenge. 

Nå har det seg sånn at jeg holder på med en fyr som har så stort utstyr at det gjør vondt etter kort tid. Sist hadde jeg så vondt at jeg var nødt til å ta smertestillende etterpå for at ikke hele resten av kvelden skulle være ødelagt.

Noen som vet om det finnes en krem eller lignende man kan bruke? Eller har noe annet tips? 

Anonymkode: abb03...039

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor stor er det? Har aldri fått vondt på grunn av størrelse, men fikk vondt av en ganske liten flere ganger en periode vi holdt på fordi han brukte for lite tid på oppvarming så jeg var ikke ordentlig tent og våt, og han trodde at for å kompensere for størrelsen sin måtte han peise på så fort han bare kunne. For meg var det som sandpapir så da hadde jeg vondt i flere dager etterpå...

Det er viktig å være ordentlig våt og varmet opp, man kan bruke glidekrem ja for å hjelpe til med glid for å lettere både kunne varmes opp og ha sex. Bruke god tid på å tenne deg og hele kroppen din, bruke god tid på å øke fra 1 finger til 3 fingre , få deg til å slappe av i musklaturen nedentil før han setter igang med penetreringen. 

Anonymkode: c28d2...f89

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller har noe annet tips? 

Ja, du sier i fra til vedkommende som eier penisen at det gjør vondt, så fikser dere problemet, som feks å ikke bunne deg, det går faktisk an å holde igjen, eller som anonym over meg skriver, forspill som gjør deg våt.

Fungerer det ikke, gå over til tunge/fingre eller leketøy. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det gjelder å kommunisere om det. Jegvhadde problemer med betennelser i eggstokkene o.l pga tidligere partner, men det gikk fint etter vi kuttet ut enkelte ting. Eksempelvis at han ikke støtet imot når jeg satt på ham..

Anonymkode: 43c98...867

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor er det? Har aldri fått vondt på grunn av størrelse, men fikk vondt av en ganske liten flere ganger en periode vi holdt på fordi han brukte for lite tid på oppvarming så jeg var ikke ordentlig tent og våt, og han trodde at for å kompensere for størrelsen sin måtte han peise på så fort han bare kunne. For meg var det som sandpapir så da hadde jeg vondt i flere dager etterpå...

Det er viktig å være ordentlig våt og varmet opp, man kan bruke glidekrem ja for å hjelpe til med glid for å lettere både kunne varmes opp og ha sex. Bruke god tid på å tenne deg og hele kroppen din, bruke god tid på å øke fra 1 finger til 3 fingre , få deg til å slappe av i musklaturen nedentil før han setter igang med penetreringen. 

Akkurat hvor stor han er vet jeg ikke, men det er både i lengden og tykkelsen. Får såvidt pikkhodet i munnen, og jeg er stor i kjeften til å med 😂

Jeg er skikkelig våt, sånn at vi må bruke håndkle så det ikke skal bli en pytt etter meg, så det er heller ikke problemet. Han bruker også god tid på oppvarming og når han skal starte penetreringen, men er kanskje ikke så flink til å lytte til mine ønsker om å ikke kjøre på så hardt og dypt 😅 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat hvor stor han er vet jeg ikke, men det er både i lengden og tykkelsen. Får såvidt pikkhodet i munnen, og jeg er stor i kjeften til å med 😂

Jeg er skikkelig våt, sånn at vi må bruke håndkle så det ikke skal bli en pytt etter meg, så det er heller ikke problemet. Han bruker også god tid på oppvarming og når han skal starte penetreringen, men er kanskje ikke så flink til å lytte til mine ønsker om å ikke kjøre på så hardt og dypt 😅 

Ts

Dropp å tørk vekk med håndklet, og snakk med han om at han må slutte å kjøre på så hardt og dypt! Det er han nødt til å lytte til, ellers blir det overgrep! 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Ardenus skrev:

Ja, du sier i fra til vedkommende som eier penisen at det gjør vondt, så fikser dere problemet, som feks å ikke bunne deg, det går faktisk an å holde igjen, eller som anonym over meg skriver, forspill som gjør deg våt.

Fungerer det ikke, gå over til tunge/fingre eller leketøy. :)

Bare tanken på å gå over til å bruke tunge/fingre og leketøy gjør meg deppa. Da vil jeg heller finne meg noen andre ærlig talt.. 

Har selvfølgelig sagt ifra at det gjør vondt, men da slutter han bare. Jeg vil ha sex i litt lenger enn 5 minutter uten å bli helt ødelagt..

Ts

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Høres ut som en vanlig utfordring. Penis muffe kan hjelpe. Hos oss fungerer det hvis jeg holder den en håndsbredde ute, og unngår dype støtt. Ved å massere bryster, og legge et lett trykk på A punktet, så kommer hun ganske kjapt. I misjonær legger hun hendene mellom mens hun strammer rundt. Det fungerer for oss. En annen stilling som gir mulighet for å tilte bekkenet slik at det ikke blir ubehagelig er når vi ligger i T. Jeg fokuserer da på hennes kropp, kjæler, mens hun har fritt spillerom til egen klitoris og det å styre dybden på penetreringen. Det er bare å prøve seg fram. God sex er best når hun er trygg.   

Anonymkode: e4a1c...fcd

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er han nødt til å lytte til, ellers blir det overgrep! 

Atte hæ?

Anonymkode: bcf58...951

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...